طراحی منحصر به فرد موتورسیکلت برقی Ryvid Anthem

به گزارش مجله عکسفا، استارتاپ Ryvid به تازگی از یک موتورسیکلت برقی به نام Ryvid Anthem در آمریکا رونمایی نموده است. Anthem یک موتورسیکلت الکتریکی سبک و بسیار ارزان با قیمت 7800 دلار است که نقطه اوج تخصص غنی تیم تحقیقاتی Ryvid را نشان می دهد.

طراحی منحصر به فرد موتورسیکلت برقی Ryvid Anthem

به گزارش خبرنگاران، دونگ تران مدیرعامل این شرکت، تا به امروز قطعات مختلفی برای خودروسازان و هواپیما فراوری نموده است و تجربه خود را در این زمینه ها، با طراحی موتور سیکلت ترکیب نموده است.

این موتور سیکلت حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت را ارائه می دهد. بدنه Anthem از ورقه های آلومینیومی تاشو سبک وزن و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این موتور سیکلت به راحتی مونتاژ می شوند و وزن کل شاسی آن 5.4 کیلوگرم است. کاربران می توانند برای ایجاد تعادل، به راحتی جایگاه را تا 4 اینچ بالا و پایین بیاورند. محرک جایگاه بسیار محکم و قابل تنظیم است و قادر است بار زیادی را بلند کند.

از سایر ویژگی های این موتور سیکلت می توان به سیستم احتراق بدون کلید، روشنایی LED، صفحه نمایش 4.9 اینچی TFT و دو درگاه USB اشاره نمود. این موتورسیکلت طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد؛ به این معنا که چندین نقطه مختلف برای نصب سیستم تعلیق و Head Tube (پیشانی دوچرخه) در نظر گرفته شده است. این قابلیت سبب می گردد تا Anthem به راحتی قابل تعمیر باشد و قطعات آن به راحتی قابل تعویض و ارتقاء باشد.

این موتور سیکلت گزینه های سرعتی مختلفی مانند Eco و Sports را ارائه می دهد که مناسب با محیط رانندگی هستند. Ryvid Anthem در 14 آگوست 2022 عرضه می گردد و اولین تحویل آن برای تابستان 2023 در نظر گرفته شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2083

به "طراحی منحصر به فرد موتورسیکلت برقی Ryvid Anthem" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی منحصر به فرد موتورسیکلت برقی Ryvid Anthem"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید