طوفان میندُل به جزیره اصلی ژاپن نزدیک می گردد

به گزارش مجله عکسفا، بخش هایی از جزایر ایزو در جنوب هنشو، جزیره اصلی ژاپن، طعمه بادهای شدید ناشی از طوفان میندُل شده اند.

طوفان میندُل به جزیره اصلی ژاپن نزدیک می گردد

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی ژاپن اعلام نمود: تا ساعت 9 بامداد امروز (آدینه) به وقت محلی، طوفان بزرگ و پرقدرت میندل بر فراز آب های 190 کیلومتری جنوب-جنوب شرق هاچیجوجیما، یکی از جزیره های ایزو در حرکت بوده است.

این طوفان احتمالا بسوی شمال شرق با سرعت 35 کیلومتر در ساعت پیشروی خواهد نمود.

جزایر هاچیجوجیما، آئوگاشیما، میاکه جیما و میکوراجیما در داخل محدوده این طوفان قرار گرفته اند. در نزدیکی مرکز این طوفان، بادهایی با سرعت تا 162 کیلومتر در ساعت می وزند و تندبادهای آن هم سرعتی تا 216 کیلومتر در ساعت دارند.

انتظار می رود طوفان میندل در حالی که امروز بسوی شمال شرق حرکت نموده و به جزایر ایزو نزدیکتر می گردد، قدرت خود را حفظ کند.

در عین حال پیش بینی شده این طوفان تا حدی قدرت بگیرند که بتوانند تیرهای برق را از جا درآورده و قسمت هایی از خانه ها را تخریب کند. بنابراین به مردم توصیه شده است که احتیاط نموده و تا حد امکان از ساختمان ها خارج نشوند.

احتمال بروز اختلال در خدمات حمل و نقل در نواحی ساحلی این منطقه هم وجود دارد. از این رو بخشی از خدمات راه آهن در استان های چیبا و ایباراکی به حال تعلیق در آمده است.

به گزارش شبکه ملی رادیو و تلویزیون ژاپن، بعلاوه امروز چهار پرواز بین فرودگاه هانه دای توکیو و جزیره هاچیجوجیما و یک پرواز از فرودگاه ناریتا به مقصد اوساکا لغو شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1797

به "طوفان میندُل به جزیره اصلی ژاپن نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان میندُل به جزیره اصلی ژاپن نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید