عبادی پور: بازیکنان تیم ملی والیبال انگیزه زیادی دارند، تمام تلاشمان حضور مقتدرانه در فینال آسیا است

به گزارش مجله عکسفا، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: صد در صد کوشش خودمان را به کار می گیریم تا بازی فردا را با برد به اتمام برسانیم.

عبادی پور: بازیکنان تیم ملی والیبال انگیزه زیادی دارند، تمام تلاشمان حضور مقتدرانه در فینال آسیا است

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن امروز چین تایپه را سه بر صفر شکست داد و سرگروه گروه خود شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این برد، گفت: در ست دوم، بازی نسبتا سختی برای ایران بود. خوشبختانه توانستیم امتیاز 23 بر 23 را به نفع خودمان تمام کنیم. چین تایپه هیچ استرسی برای باخت نداشت و تمام فشار خود را گذاشت این ست را از ایران بگیرد، اما با اعتماد به نفس و تجربه بالا توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

میلاد عبادی پور ادامه داد: باید در بازی های پرفشار و سخت تری قرار بگیریم تا تجربه بازیکنان هم بیشتر از این گردد.

وی به بازی فردا هم اشاره نمود و گفت: مطمئنا به تیم خوبی می خوریم. برد و باخت در این بازی، حضور و یا عدم حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را تعیین خواهد نمود. انگیزه بسیار بالایی داریم و برای قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته ایم. صددرصد کوشش خودمان را به کار می گیریم تا بازی فردا را با برد به اتمام برسانیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا (شنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دوم گروه E می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1773

به "عبادی پور: بازیکنان تیم ملی والیبال انگیزه زیادی دارند، تمام تلاشمان حضور مقتدرانه در فینال آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: بازیکنان تیم ملی والیبال انگیزه زیادی دارند، تمام تلاشمان حضور مقتدرانه در فینال آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید