عکس ، نظامیان هند در کشمیر پیرمرد 65 ساله را مقابل نوه اش کشتند

به گزارش مجله عکسفا، خانواده یک مرد 65 ساله از اهالی جامو و کشمیر می گویند که نظامیان هند این فرد سالخورده را مقابل نوه سه ساله اش با ضربات گلوله به قتل رساندند.

عکس ، نظامیان هند در کشمیر پیرمرد 65 ساله را مقابل نوه اش کشتند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خانواده یک مرد 65 ساله در منطقه جامو و کشمیر می گویند که نظامیان هندی روز گذشته (چهارشنبه)، با بی رحمی این مرد سالخورده را مقابل چشمان نوه سه ساله اش به قتل رساندند.

خبرگزاری آناتولی در این خصوص گزارش کرد، برخلاف اظهارات خانواده این مرد، پلیس هند مدعی است که فرد متوفی که بشیر احمد خان 65 ساله نام داشته، ساکن سرینگر و از شبه نظامیان هندی بوده است و زمانی کشته شده که شبه نظامیان اوایل روز گذشته به نیروهای مسلح هند که در منطقه سوپور مستقر بودند، حمله کردند.

یکی از اعضای پلیس هند در این خصوص گفت که در حادثه فوق، پنج نفر از جمله چهار سرباز شبه نظامی زخمی شدند. وی ادامه داد: ما یک پرسنل و یک غیرنظامی از دست دادیم.

جاوید اقبال یکی از افسران ارشد پلیس با رد اظهارات خانواده این مرد 65 ساله مدعی شد که خودروی این فرد غیرنظامی در بین درگیری و تیراندازی میان شبه نظامیان و نیروهای نظامی هند گرفتار شد و با کودکی از خودرو پیاده شد تا فرار کنند.

در حالیکه پلیس هند، شبه نظامیان را عامل کشته شدن این غیرنظامی می دانند، خانواده متوفی با رد این ادعا تصریح کردند که نظامیان هند او را از خودرویش بیرون کشیدند و او را مقابل نوه سه ساله اش کشتند.

احمد قدسی خواهرزاده خان با اشاره به ادعاهای پلیس هند می گوید اگر آنطور که آنها می گویند، خودروی دایی وی در میان شلیک گلوله ها گرفتار شده، باید آثاری از گلوله بر آن مشاهده می شد اما به آناتولی گفت که حتی یک خط هم بر روی خودروی وی نیفتاده است.

نیروهای امنیتی هند از 25 مارس (6 فروردین ماه) و در دوره قرنطینه ناشی از ویروس کرونا، به عملیات خود در کشمیر شدت بخشیده اند و به گفته پلیس کشمیر، تنها در درگیری های ماه ژوئن در دو منطقه شوپیان و پولواما در جنوب کشمیر 31 نفر از ستیزه جویان کشته شدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1060

به "عکس ، نظامیان هند در کشمیر پیرمرد 65 ساله را مقابل نوه اش کشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نظامیان هند در کشمیر پیرمرد 65 ساله را مقابل نوه اش کشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید