فضای آموزشی مورد احتیاج کوی کوثر اراک توسط بنیاد مسکن تامین گردد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، گفت: شرایط اعتباری و بودجه به خصوص در خصوص آموزش و پرورش خیلی محدود است. هرچند در سال آینده رقم بودجه های آموزش نسبت به همه ردیف های کشور یک افزایش چشمگیر دارد، ولی آموزش و پرورش حتما احتیاج به یاری و حمایت خیرین دارد و باید خیرین مثل همواره در کنار آموزش و پرورش باشند.

فضای آموزشی مورد احتیاج کوی کوثر اراک توسط بنیاد مسکن تامین گردد

وی اضافه کرد: موضوع مشخص تکلیف فضای آموزشی شهرک کوثر توسط بنیاد مسکن، در این جلسه به تصویب رسید و بنیاد مسکن موظف است فضای آموزشی مورد احتیاج آموزش و پرورش اراک را برای کوی کوثر تامین کند.

آقازاده اعلام نمود: شورای آموزش و پرورش در سال 97، چه از نظر کمیت و چه از لحاظ کیفیت نسبت به سال های گذشته از شرایط بهتری برخوردار است و این نتیجه کوشش همه جانبه مجموعه آموزش و پرورش، اعضای شورای آموزش و پرورش استان است.

استاندار مرکزی بیان داشت: امیدواریم در بحث کیفیت و مصوبات و اجرای مصوبات هم همه اعضای شورا و مدیر کل آموزش و پرورش کوشش نمایند تا هم از نظر کمی و هم از لحاظ کیفی هرسال که می گذرد بهتر از سال گذشته باشد.

آقازاده اعلام نمود: بر اساس گزارش های ارائه شده، در حوزه سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کارهای خوبی اجرا شده و بر اثر کوشش این مجموعه چندین رتبه وضعیت استان در بخش سواد آموزی در کشور ارتقا پیدا نموده است.

وی ادامه داد: در موضوع سواد آموزی، بیش از سهمیه کار اجرا شده است. این فریضه بزرگ، ایجاد یک روشنایی است برای افرادی که سواد ندارند و به وسیله سواد می توانند به مسیرهای متعالی راهنمایی شوند.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود اعلام نمود: با وجود اینکه استان در رشته های علوم پایه در کشور رتبه خوبی پیدا نموده، اما اگر ارتباط خوبی بین دانشگاه و آموزش و پرورش برقرار گردد، حتما می توانیم از ظرفیت های دانش آموزان به ویژه در رشته های علوم پایه، علمی و پژوهشی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 63

به "فضای آموزشی مورد احتیاج کوی کوثر اراک توسط بنیاد مسکن تامین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای آموزشی مورد احتیاج کوی کوثر اراک توسط بنیاد مسکن تامین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید