فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است

به گزارش مجله عکسفا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است؛ زیرا شیوه های متعدد دیگری نیز برای تأمین معلم در کشور وجود دارد.

فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طاهر روشن دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در برنامه رادیویی زیر رادیکال با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مولود های مبارک نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تا پیش از دانشگاه فرهنگیان، فرآیند تربیت معلم در قالب مراکزی در کشور انجام می شد، اما اینکه در قالب یک دانشگاه به مقوله تربیت معلم توجه گردد، یکی از تصمیمات کلیدی و مهم بوده است.

روشن دل دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه مهم و راهبردی توصیف کرد و اضافه نمود: دانشگاه فرهنگیان، یک دانشگاه انسان ساز و به تعبیری مادر همه دانشگاه های کشور است، زیرا مهم ترین منبع کشور، بچه ها و نوجوانان هستند و این افراد باید توسط معلمانی آموزش دیده شوند که از راستا دانشگاه فرهنگیان روی کار آمده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با تصریح بر اینکه دانشگاه فرهنگیان، نقش بسیار مهمی در تأمین و تربیت منابع انسانی مورد احتیاج دستگاه ها و تعلیم و تربیت کشور دارد، اظهار کرد: در امر تربیت معلم نباید خساست به خرج دهیم.

وی با تأکید بر اینکه معلم برای تدریس در مدرسه باید خیلی خوب آموزش ببیند، اعلام کرد: فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است، زیرا شیوه های متعدد دیگری نیز برای تأمین معلم در کشور وجود دارد.

روشن دل به تجربه کشور های پیروز و پیشرو در امر تربیت معلم اشاره و اعلام کرد: این کشور ها در مورد تربیت معلم حرفه ای سرمایه گذاری نموده اند و این کار را به وسیله ایجاد دانشگاه های تخصصی انجام داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1014

به "فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید