از سیر تا پیاز شاد در مدرسه ایران شبکه چهار سیما

به گزارش مجله عکسفا، بیستمین شماره مدرسه ایران، با حضور مهدی شرفی سرپرست شاد به آنالیز ابعاد مختلف این سامانه خواهد پرداخت.

از سیر تا پیاز شاد در مدرسه ایران شبکه چهار سیما

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بیستمین شماره مدرسه ایران، با حضور مهدی شرفی سرپرست شاد به آنالیز ابعاد مختلف این سامانه خواهد پرداخت.

در این برنامه که سه شنبه 20 خرداد 99 ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به مسائل و مسایل پیش آمده در مورد این شبکه پاسخ داده و دکتر شریف نیا دیگر مهمان برنامه با نیم نگاهی به اپلیکیشن آموزشی شاد، به آنالیز نقاط ضعف و قوت فناوری های آموزشی مورد استفاده در ایران و موانع سر راه آن می پردازد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این برنامه می توان به نقش معلم در آموزش غیرحضوری، مسائل اجرایی طرح های مرتبط با آموزش مجازی و نقد محتوای آموزشی حال حاضر اشاره نمود.

برنامه مدرسه ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که هر سه شنبه ساعت 21 از این شبکه پخش می گردد. بازپخش این برنامه صبح چهارشنبه ساعت 12 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1027

به "از سیر تا پیاز شاد در مدرسه ایران شبکه چهار سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سیر تا پیاز شاد در مدرسه ایران شبکه چهار سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید