لایروبی رودخانه سعدآباد بر عهده پیمانکار مجموعه سعدآباد

به گزارش مجله عکسفا، خبرگزاری خبرنگاران-معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک درباره شرایط نامناسب رودخانه سعدآباد گفت: نگهداری و لایروبی بخشی از رودخانه سعد آباد که از داخل کاخ عبور می نماید، برعهده پیمانکار این مجموعه است .

لایروبی رودخانه سعدآباد بر عهده پیمانکار مجموعه سعدآباد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، افشین خدامی ، درباره آخرین شرایط رودخانه سعدآباد و لایروبی مسیل آن گفت: کاخ سعدآباد به صورت مجزا پیمانکار فضای سبز دارد که باید این رودخانه را همواره در حالت پاکسازی شده نگه دارد؛ البته مسئولان این مجموعه از شهرداری درخواست یاری کردند و شهرداری نیز مساعدت کرد ، اما در بازدید، با زباله ها و درخت هایی که از سال های پیش قطع و در رودخانه رها شده ، روبرو شدیم.

خدامی با بیان اینکه پس از بازدید به مسئولان کاخ اخطار کتبی دادیم که باید رودخانه پاکسازی گردد؛ اضافه کرد: قبل از ورودی رودخانه به کاخ سعدآباد، دو شبکه فشرده زباله گیر داریم و حتی کوچکترین زباله از آن به سختی عبور می نماید . این شبکه ها هفته ای سه نوبت پاکسازی می گردد بنابراین زباله ای داخل کاخ نمی گردد اما کارگران فضای سبز کاخ، زباله و برگ را به رودخانه می ریزند.

خدامی اضافه کرد : طبق قانون از نظر شهرداری فضای مرتبط با بخش خصوصی، حکم ملک یک شهروند عادی را دارد و ما به آن ورود نمی کنیم، همانطور که در کاخ نیاوران نیز لایروبی قنات و رودخانه با خود کاخ است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک اضافه کرد : اگر کاخ سعدآباد حریم رودخانه را آزاد کند و به شهرداری تحویل دهد ، آنگاه شهرداری منطقه می تواند لایروبی و پاکسازی را به عهده گیرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2046

به "لایروبی رودخانه سعدآباد بر عهده پیمانکار مجموعه سعدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی رودخانه سعدآباد بر عهده پیمانکار مجموعه سعدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید