لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری از نگاه trip advisor (قسمت اول)

به گزارش مجله عکسفا، انتخاب بهترین نقاط گردشگری از میان جاذبه های بسیار دیدنی که در گوشه گوشه این کره خاکی وجود دارد کار بسیار سختی است. وب سایت معتبر تریپ ادوایزر لیستی از برترین اماکن دیدنی جهان را با توجه به نظرات و امتیاز دهی کاربران وب سایت، در اختیار ما قرار داده است.در بخش اول، از 25 جاذبه معرفی شده به آنالیز 7 مورد از آنها می پردازیم.

لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری از نگاه trip advisor (قسمت اول)

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

25. کانال پاناما

کانال پاناما یک موفقیت بزرگ در مهندسی است که تجارت جهانی را برای همواره تغییر داد. این کانال راهی را برای کشتی ها باز کرد که دو اقیانوس را به هم وصل می نماید و حمل و نقل را در سراسر جهان تغییر داد. بازدیدنمایندگان می توانند با یک کشتی تفریحی از سد میرافلور دیدن نمایند، جایی که تردد کشتی های در حال عبور را می توان لمس کرد.

24. برج های دوقلوی پتروناس

این برج های دوقلو دارای 88 طبقه و 78 آسانسور است و تا قبل از سال 2004 بلندترین سازه ساخت بشر در جهان به شمار می رفت.همچنین پل هوایی که برج های دوقلوی پتروناس را به هم وصل می نماید از دیدنی های کوالالامپور است. نمای این برج های 452 متری چه از پائین چه از روی پل بسیار زیباست.

23. خانه اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی برجسته ترین مرکز فرهنگی استرالیاست. این بنا که به خاطر ساختار لبه ای و کاشی های سفیدش معروف است در بندر بنلانگ روی سکویی از گرانیت صورتی قرار گرفته است. خانه اپرا اخیرا در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. در زیر بادبان هایش سالن ها قرار گرفته اند که شامل سالن بزرگ کنسرت، سالن تئاتر جون ساترلند، تماشاخانه و تئاتر درام می گردد.

22. چیچن ایتزا

چیچن ایتزا (Chichen Itza) در مکزیک یکی از دیدنی های کلاسیک جهانست که معروف ترین اثر باستانی مکزیک و نمایشگر فرهنگ مایا است. هرم 24 متری کوکولکان (Kukulkan) از نقاط برجسته آن محسوب می گردد. در طلوع و غروب روزهای بهاری و پائیزی، سایه ای از کوکولکان ایجاد می گردد که حالت ماری را ایجاد می نماید که با حرکت خورشید پائین می رود.

21. وات پو

در کنار کاخ بزرگ بانکوک، معبد وات پو (Wat Pho) است که در آن بزرگترین مجسمه بودا در تایلند قرار گرفته است. این مجسمه با 15 متر ارتفاع، با برگ های طلایی تزئین شده و چشم ها و پاهای بودا با مروارید منبت کاری شده است.

20. یادبود 11 سپتامبر

ده سال پس از واقعه 11 سپتامبر 2001، در نقطه ای که برج های دوقلو فرو ریختند، یادبودی برای تمام از دست رفتگان آن روز ساخته شد. این بنا بازدیدنمایندگان را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

19. برج خلیفه

برج خلیفه دوبی (Burj Khalifa) بلندترین سازه زمین است. این بنا با 828 متر طول، طراحی طبقه ای دارد که هرچه بالاتر می رود باریک تر می گردد و معنای تازه ای به کلمه آسمان خراش بخشیده است. برای دیدن مناظر زیبایی از دوبی و خلیج فارس به طبقه 124 ام بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 614

به "لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری از نگاه trip advisor (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری از نگاه trip advisor (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید