محصولات قدیمی ترین تولیدکننده جایگاه لهستانی در ایران را ببینید

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران : در این نمایشگاه محصولات تولیدی محمد ولی زاده ارجمند هنرمند جوان کشورمان به نمایش گذاشته شده که از 1375 کار خود را به صورت حرفه ای شروع نموده و به خاطر علاقه ای که به این کار داشته در حال حاضر به عنوان قدیمی ترین تولیدکننده جایگاه لهستانی شناخته می گردد.

محصولات قدیمی ترین تولیدکننده جایگاه لهستانی در ایران را ببینید

او درباره شیوه کار خود گفت: چوب گردوی جوان توسط روش های دستی و نیمه صنعتی با اختصاص زمانی نسبتا طولانی به حالت خم در می آید و یکی از صدها مزیت این روش آن است که آوندهای چوب اشباع شده و از آسیب موریانه و دیگر حشرات در امان خواهد بود و همین مزیت آن را برای استفاده در مناطق مرطوب مناسب نموده است.

ولی زاده اضافه کرد: تمام محصولات شامل (انواع جایگاه، انواع میز، میز آشپزخانه، میز قهوه خوری، میزهای تزیینی برای استفاده قاب های عکس، میز تلفن، سرویس های ناهارخوری، نیم ست های هال و پذیرایی، جایگاه های راحتی و جا لباسی است) که از چوب گردوی درجه یک بوده و تمام اتصالات آن ها طبق نمونه های تونت از پیچ و مهره است.

وی با بیان اینکه مجموعه آرکان با سابقه فعال از سال 1375 به عنوان اولین، بزرگترین و مجهزترین مرکز تخصصی فراوری انواع محصول خم چوبی (لهستانی) در ایران فعالیت می کرد اعلام کرد: هم ار نظر کیفیت محصول و هم قیمت پایین فروش توانستیم جلوی واردات اجناس تقلبی چینی را به کشورمان امروز بگیریم.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نشانی خیابان آزادی نرسیده به یادگار امام مراجعه نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 399

به "محصولات قدیمی ترین تولیدکننده جایگاه لهستانی در ایران را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات قدیمی ترین تولیدکننده جایگاه لهستانی در ایران را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید