مدیریت قبلی بدترین ضربه را به پرسپولیس زد، انتظاری از کالدرون نیست

به گزارش مجله عکسفا، بهزاد داداش زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، راجع به عملکرد گابریل کالدرون با پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس آغاز خوبی با کالدرون نداشت. او می توانست در هفته های ابتدایی با سیستم برانکو بازی کند اما این کار را انجام نداد. به هر حال او اصرار به تاکتیک خودش را داشت تا بتواند با ایجاد تغییرات متوالی، تمام بازیکنان را بازی دهد.

مدیریت قبلی بدترین ضربه را به پرسپولیس زد، انتظاری از کالدرون نیست

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: پرسپولیس زیبا بازی نمی کند اما امتیاز می گیرد. به هر حال در فوتبال روز جهان همه چیز به نتیجه معطوف شده است. فرایند فنی پرسپولیس کاملا پیشرفت داشته است . این تیم می تواند در لیگ برتر و جام حذفی نیز به خوبی کارش را ادامه دهد.

وی درباره ملاقات پرسپولیس مقابل نساجی مازندران توضیح داد: بازی سخت و دشواری برای پرسپولیس خواهد بود. این تیم می خواهد با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس بازی کند و قطعا به فکر کسب امتیاز خواهد بود. من فکر می کنم وقتی نیم فصل به روزهای آخر می رسد باید روی مسائل روحی یک تیم کار کرد.

داداش زاده در مورد مسائل به وجود آمده بین کالدرون باشگاه پرسپولیس بر سر مسائل اقتصادی تاکید نمود: باید تعارف را کنار گذاشت. انصاریفرد را کالدرون نیاورده است اما با این حال از او حمایت نموده است و شنیده ام کل پول کالدرون را تا کنون انصاریفرد داده است. مربی خارجی هم حق دارد که پولش را بخواهد. فوتبال حرفه ای همین را می گوید و نباید کسی را زیر سوال برد. نمی گردد از کالدرون انتظار داشت که مثل ایرانی ها رفتار کند. مدیریت قبلی پرسپولیس بدترین ضربه را به سیستم اقتصادی پرسپولیس زد. انصاریفرد باز هم باید مدیریت کند تا کالدرون را نگه دارد. اکنون هم فکر می نمایند بعضی ها شیطنت می نمایند که دلال هستند و کالدرون را می خواهند رو در روی مدیرعامل باشگاه قرار دهند.

کارشناس فوتبال ایران در سرانجام اظهار داشت: پرسپولیس احتیاج به آرامش دارد و فکر می کنم کالدرون باید تا آدینه اجازه ندهد مسئله ای در تیمش به وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 611

به "مدیریت قبلی بدترین ضربه را به پرسپولیس زد، انتظاری از کالدرون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت قبلی بدترین ضربه را به پرسپولیس زد، انتظاری از کالدرون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید