مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز (دوشنبه) صبح برگزار گشت، با اشاره به تاریخچه ای از تشکیل و فعالیت این پژوهشگاه در سال های گذشته، گفت: هم اکنون پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مأموریت دیدبانی و مغز متفکر و پیشران صنعت به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود

وی گزارشی از اولویت ها و برنامه های پژوهشگاه ارائه کرد و درباره اقداماتی که در حوزه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده، افزود: 30 پروژه برای شبکه ملی اطلاعات در این پژوهشگاه تعریف شده است و 5 پروژه با شرکت ها و سازمان های تابعه و 5 پروژه نیز با دستگاه های خارج از وزارت ارتباطات در حال انجام است.

رضوی زاده به برنامه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباط با دانشگاه نیز اشاره ای کرد و گفت: 15 قرار داد مشاوره ای با تیم های دانشگاهی و حمایت از سرانجام نامه های دانشگاهی، برخی از برنامه های این حوزه برای ارتباط با دانشگاه است.

وی راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را یکی دیگر از برنامه های پژوهشگاه عنوان نمود و افزود: با راه اندازی این مرکز زنجیره بین پژوهشگاه و پارک فناوری اطلاعات در وزارت ارتباطات تکمیل می شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشکیل شبکه آزمایشگاهی این پژوهشگاه نیز اشاره ای کرد و گفت: این پژوهشگاه به غیر آزمایشگاه های خود، آزمایشگاه های دیگری هم در دانشگاه های کشور تجهیز کرده است که با راه اندازی شبکه آزمایشگاهی، امکان سرویس دهی بهتر این آزمایشگاه ها فراهم می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2158

به "مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید