مشاور کاخ سفید: فرمان های اجرایی ترامپ فرمان خداوند است

به گزارش مجله عکسفا، مشاور تجاری کاخ سفید مدعی شد بحث و جدل های بی فایده کنگره و شکاف در حاکمیت، موجب دخالت آفریدگار شد.

مشاور کاخ سفید: فرمان های اجرایی ترامپ فرمان خداوند است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پیتر ناوارو مشاور تجاری کاخ سفید در مصاحبه با برنامه رو در رو با رسانه ها در شبکه ان بی اس گفت: خداوند و پدران بنیانگذار ما به خاطر اختلافات حزبی و شکاف های دولتی، فرمان های اجرایی را خلق کردند.

وی در عین حال مدعی شد که فرمان های اجرایی (ترامپ)، فرمان خداوند است.

این اظهارات ناوارو پس از آن مطرح می گردد که فرمان های اجرایی اخیر ترامپ با واکنش ها و مخالفت های زیادی در داخل آمریکا روبرو شد.

رئیس جمهور آمریکا دو روز قبل و به دنبال عدم توافق دموکرات ها و کاخ سفید چهار فرمان اجرایی امضا کرد. یکی از فرمان های اجرایی امضا شده درباره بیمه بیکاری بود که بر این اساس با فرمان وی بیمه بیکاری 400 دلاری برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا برقرار می گردد .

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم غروب شنبه به وقت تهران از فرمان های اجرایی ترامپ برای روبروه با پیامدهای شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و آن ها را خلاف قانون اساسی خواند .

در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان پلوسی گفت، سخنان من همانند اظهارات سناتور بن ساس است که می گوید فرمان های اجرای ترامپ بر خلاف قانون اساسی است. ما باید اینک نیازهای مردم آمریکا را برآورده کنیم. همانطور که مشاوران من عنوان می نمایند، اقدامات رئیس جمهور آمریکا کاملا خلاف قانون اساسی است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1163

به "مشاور کاخ سفید: فرمان های اجرایی ترامپ فرمان خداوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور کاخ سفید: فرمان های اجرایی ترامپ فرمان خداوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید