منصوری: قلعه نویی در خصوص من و ایران پوریان تصمیم می گیرد، چهره مدعیان در نیم فصل دوم تعیین می گردد

به گزارش مجله عکسفا، مدافع تیم فوتبال گفت که چهره مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر، نیم فصل دوم معین خواهد شد.

منصوری: قلعه نویی در خصوص من و ایران پوریان تصمیم می گیرد، چهره مدعیان در نیم فصل دوم تعیین می گردد

مرتضی منصوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر در هفته اول گفت: گرمای هوا کمی کار ما را سخت نموده بود ولی خدا را شکر که سه امتیاز مهم در بیرون از خانه گرفتیم. از لحاظ فنی چالش سختی نداشتیم و با اقتدار به پیروزی رسیدیم هرچند که شاهین هم تیم قابل احترامی است.

وی در ارتباط با بازی بعدی تیمش با ماشین سازی تأکید کرد: آنها در هفته اول استقلال را شکست دادند و طبیعتاً تیم ضعیفی نیستند. الآن دیگر در لیگ برتر تیم ضعیف وجود ندارد و همه بازی ها سختی های خاص خودش را دارد. ما هم میزبان هستیم و باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم. به هیچ عنوان حریفی را دست کم نخواهیم گرفت، ضمن اینکه کسب امتیاز کامل در بازی های خانگی برایمان بسیار مهم است.

منصوری در مورد رقابت با ایران پوریان در سمت راست خط دفاعی سپاهان مطرح نمود: خوشبختانه هر دو نفر ما شرایط خوبی داریم و هدفمان یاری به سپاهان است. رقابت سالمی بین ما دو نفر وجود دارد ولی امیر قلعه نویی تصمیم می گیرد که چگونه از ما استفاده کند. این موضوع به نحوه بازی تیم خودمان، شرایط تاکتیکی تیم های حریف و بعضی مسائل دیگر ربط دارد. مسئله مهم این است که همه ما به موفقیت تیم فکر می کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که اصلی ترین رقیب آنها برای قهرمانی چه تیمی است؟ تأکید کرد: صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است و تازه هفته اول را پشت سر گذاشتیم. چند تیم دنبال قهرمانی هستند ولی چهره مدعیان اصلی در نیم فصل دوم تعیین خواهد شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 233

به "منصوری: قلعه نویی در خصوص من و ایران پوریان تصمیم می گیرد، چهره مدعیان در نیم فصل دوم تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: قلعه نویی در خصوص من و ایران پوریان تصمیم می گیرد، چهره مدعیان در نیم فصل دوم تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید