میزان رضایت مندی مردمی از عملکرد سامانه 1666 در آبان ماه

به گزارش مجله عکسفا، مهدی نوروزیان درباره میزان رضایت مندی از عملکرد سامانه 1666 سازمان بیمه سلامت در آبان ماه گفت: برای آنالیز میزان رضایت مندی از سامانه 1666 در آبان ماه، تعداد 113 مورد از تماس ها به صورت تصادفی انتخاب و با تمام این افراد تماس گرفته شد که از این میزان، 82 نفر در نظرسنجی مشارکت کردند.

میزان رضایت مندی مردمی از عملکرد سامانه 1666 در آبان ماه

وی اضافه نمود: از این تعداد، 13 تماس مربوط به درخواست آدرس از مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد یا دفاتر پیشخوان، 36 تماس مربوط به دریافت اطلاعات بیمه گری، 14 تماس مربوط به پیگیری پرونده های خسارت متفرقه، 8 مورد مربوط به تایید دارو و 11 تماس در راستای اطلاع رسانی جهت شرکت های سودجو و بیمه های جعلی بود.

نوروزیان ادامه داد: از این 82 تماس، 47 تماس از استان تهران، 27 تماس از خراسان رضوی، 5 تماس از آذربایجان شرقی، یک تماس از خوزستان، یک تماس از اصفهان و یک تماس نیز از لرستان بود که 74 نفر پاسخ مورد نظر خود را دریافت کردند و فقط 8 نفر پاسخ مناسب یا دلخواه را دریافت نکرده بودند.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: همچنین 79 نفر از برخورد کارشناسان مرکز تماس 1666 رضایت داشتند و 3 نفر ناراضی بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 33

به "میزان رضایت مندی مردمی از عملکرد سامانه 1666 در آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان رضایت مندی مردمی از عملکرد سامانه 1666 در آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید