تور ارزان آلمان: نفوذ ابرخازن های نانویی آلمان در حوزه های مختلف صنعتی

به گزارش مجله عکسفا، یک شرکت آلمانی که در توسعه ابرخازن های مبتنی بر گرافن پیشرو بوده است به تازگی اعلام نموده که چندین موفقیت از جمله جذب بیش از 70 میلیون یورو تامین اقتصادی را به دست آورده است.

تور ارزان آلمان: نفوذ ابرخازن های نانویی آلمان در حوزه های مختلف صنعتی

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت آلمانی اسکلتون تکنولوژیز (Skeleton Technologies) که در توسعه ابرخازن های مبتنی بر گرافن پیشرو بوده است به تازگی هم اعلام نموده که چندین موفقیت از جمله جذب بیش از 70 میلیون یورو تامین اقتصادی، راه اندازی پروژه ابرباتری و همکاری مشترک با چندین مشتری راهبردی از جمله Medcom، Skoda، CAF، Wrightbus و Marubeni را به دست آورده است.

اسکلتون تکنولوژیز براساس فناوری گرافن خود، خازن های تقویت شده با گرافن فراوری می نماید. به گفته این شرکت، خازن های آن ها برترین خازن ها در دنیا با بالاترین چگالی و با اختلاف زیاد نسبت به رقبای خود هستند.

عملکرد عالی تیم مدیریت، پشت رشد بسیار سریع اسکلتون تکنولوژیز در چند سال گذشته است، زیرا این شرکت راه چاره های خود را برای طیف گسترده ای از کاربرد ها ارائه می دهد. این شرکت گزارش ورود بیش از 200 میلیون دلار محصولاتی که در سال های آینده عرضه خواهد نمود، را ارائه می دهد. برای حمایت سریع از رشد خود، اسکلتون تکنولوژیز در حال توسعه فناوری های تازه فراوری و افزایش ظرفیت خود با حمایت دولت آلمان است. اسکلتون تکنولوژیز عایدی خود را برای سه سال متوالی تا سال 2020 سه برابر نموده است و امیدوار است در سال 2021 به رشد سریع خود ادامه دهد.

اسکلتون تکنولوژیز در حال حاضر بیش از 170 میلیون یورو حمایت در دور های مختلف اقتصادی از بخش خصوصی جمع آوری نموده است و یاری های اقتصادی متعدد و جوایز پروژه ای متعددی دریافت نموده است.

اسکلتون تکنولوژیز چهار بازار اصلی را هدف گرفته است: بازار خودرو، حمل و نقل (قطار، تراموا، اتوبوس و غیره)، سیستم های صنعتی (مانند سیستم های نفت و گاز، ساختمان، پزشکی و غیره) و شبکه برق. اسکلتون تکنولوژیز تقاضا و رشد خوبی در فروش در تمام بازار های خود را مشاهده می نماید.

دو کاربرد رایج مورد نظر این شرکت، توربین ها بادی و راه چاره های شبکه ذخیره انرژی هستند. سیستم های توربین بادی معمولا از باتری های سربی اسیدی تغذیه می نمایند، اما توربین های تازهتر از خازن های فوق العاده این شرکت استفاده می نمایند که از باتری های قدیمی بهتر عمل هستند. اسکلتون تکنولوژیز خازن های خود را برای بسیاری از این نوع توربین ها عرضه نموده و احتمالاً این بازار در آینده به رشد خود ادامه می دهد.

برنامه مهم دیگر در شبکه ذخیره انرژی نهفته است. امروزه برای تنظیم شبکه از پاوربانک های بزرگ (حداکثر 100 مگاوات) استفاده می گردد و این تاسیسات باید قدرت خود را به سرعت آزاد نمایند، جایی که ابرخازن های اسکلتون تکنولوژیز در آن نقش دارند.

بازار خودرو برای اسکلتون تکنولوژیز بسیار مورد توجه است، هر چند که در حال حاضر فروش در این حوزه، بخش زیادی از عایدی شرکت را شامل نمی گردد. این شرکت آغاز به تأمین ابرخازن های مورد احتیاج یکی از فراورینمایندگان پیشرو خودرو در آلمان نموده است.

با نگاهی به جلو، اسکلتون تکنولوژیز پتانسیل بزرگی را در خودرو های مجهز به فناوری هیدروژن (پیل سوختی) و بعلاوه در خودرو های کوچکتر که دارای باتری کوچک هستند و از ابرخازن ها برای فراوری نیروی ترمز استفاده می نماید، می بیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1815

به "تور ارزان آلمان: نفوذ ابرخازن های نانویی آلمان در حوزه های مختلف صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: نفوذ ابرخازن های نانویی آلمان در حوزه های مختلف صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید