هالند برنده کفش طلا شد

به گزارش مجله عکسفا، هفته انتهای رقابت های لالیگا، لیگ فرانسه و سری آ به انتها رسید تا تکلیف یکی از جوایز ارزشمند فوتبال اروپا معین گردد.

هالند برنده کفش طلا شد

هالند که تابستان سال گذشته از دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست، پیروز شد با درخشش در خط حمله این تیم برنده جایزه برترین گلزن فوتبال اروپا گردد.

شماره 9 منچسترسیتی جانشین روبرت لواندوفسکی شد که در دو اخیر این جایزه را از آن خود نموده بود اما او در حالی این جایزه را به دست آورد که تقریبا از اواسط فصل دیگر رقیبی نداشت.

این بازیکن نروژی در طول این فصل 36 گل به ثمر رساند تا بالاتر از هری کین قرار بگیرد که 30 گل به ثمر رساند و رکورد تاریخی گلزنی لیگ برتر را که با 34 گل زده در اختیار آلن شیرر و اندی کول بود شکست و از آن خود کرد.

به این ترتیب، هر دو نفر اول این لیست به لیگ برتر تعلق داشتند و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن با 29 گل زده در جایگاه سوم ایستاد. الکساندر لاکازت با 27 گل از لیون و ویکتور اوسیمن با 26 گل از ناپولی در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

روبرت لواندوفسکی هم با 23 گل زده در رده ششم ایستاد و این در حالی است که لیونل مسی با 16 گل زده به همراه بازیکنانی مانند نیکلاس فولکروگ و کریستوفر انکونکو در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفتند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2232

به "هالند برنده کفش طلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند برنده کفش طلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید