هرتابرلین صفر - کلن 5؛ خداحافظ الکس نوری!

به گزارش مجله عکسفا، تیم هرتابرلین در دومین بازی با راهنمایی الکس نوری، با نتیجه 5-0 مقابل کلن آلمان بازنده شد.

هرتابرلین صفر - کلن 5؛ خداحافظ الکس نوری!

با تور بهاری آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم هرتابرلین آلمان که پس از استعفای ناگهانی یورگن کلینزمن، کار را با الکس نوری ادامه می داد، در ملاقاتی حساس به مصاف کلن آلمان رفت که این مسابقه با پیروزی پرگل کلنی ها به انتها رسید. در این ملاقات پنج بار دروازه هرتا باز شد تا شاگردان نوری با یک نتیجه عجیب، در مقابل تماشاگران خودی تحقیر شوند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم سفیدوآبی پوش پایتخت آلمان، هفته گذشته در اولین بازی با مربی موقت ایرانی خود با نتیجه 2-1 پادربورن را در خارج از خانه شکست داده بود. با آن پیروزی طرفداران هرتا امیدوار شدند که الکس نوری همچون دوران مربیگری اش در وردربرمن بتواند به عنوان مربی موقت عملکرد خوبی را از خود نشان دهد اما این بار معجزه برای الکس در کار نبود.

تیم هرتابرلین که در سال جدید میلادی هنوز بردی را الیمپیا استادیون استادیوم خانگی اش تجربه نکرده. در مقابل کلن هم با پنج گل تحقیر شد. در این بازی ژان کوردوبا دو گل تا دقیقه 22 به ثمر رساند و گل به خودی مدافع هرتا نتیجه را سه بر صفر کرد. نیمه نخست با همین نتیجه به انتها رسید.

در نیمه دوم فلوریان و مارک دو گل دیگر برای کلن زدند تا شاگردان مارکوس گیسدول در یک بازی حساس برنده از زمین بیرون بیایند. با این نتیجه کلن از تیم هرتابرلین پیشی گرفت و به رده سیزدهم صعود کرد. هرتا نیز در بین تیم هایی نهاده شد که احتمال سقوطشان وجود دارد.

نکته عجیب و قابل تامل این که تیم هرتابرلین در این بازی هیچ موقعیت گل خطرناکی نداشت! آن ها در مجموع یک شوت در چارچوب زدند که مهار آن برای جارستین کار سختی نبود.

با این شکست احتمالا کار الکس نوری هم در تیم هرتا به انتها خواهد رسید. سرمربی ایرانی - آلمانی که بارها به عنوان گزینه راهنمایی تیم های باشگاهی ایران مطرح شده بود، در این دوره کاری خود نیز نتوانست موفقیت خاصی کسب کند و باید دید در آینده چه خواهد نمود.

الکس نوری کار خود را از تیم دوم وردربرمن شروع کرد و سپس به نیمکت تیم اصلی این تیم رسید. او پس از اخراج سرمربی سبزها، برای مدتی مربی موقت بود و نتایج درخشانی را رقم زد و به عنوان سرمربی اصلی وردربرمن انتخاب شد اما نتوانست نتایج خوبی را به دست بیاورد. سپس وی در تیم اینگولشتات هم دوران کوتاه و البته ناموفقی را سپری کرد.

وی در یک دوره گزینه جدی نیمکت تیم ملی ایران بود و سال پیش تا آستانه راهنمایی تیم تراکتور هم پیش رفت. در تابستان گذشته، او و مدیربرنامه اش مذاکراتی جدی با پرسپولیس برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ داشتند اما در نهایت او از نظر اقتصادی با سرخ ها به توافق نرسید تا همچنان بازگشت الکس به ایران عملیاتی نشود.

البته هنوز مدیران برلینی تصمیم خود را نگرفته اند و باید دید در صورت حضور سرمربی جدید، آیا نوری را به عنوان دستیار روی نیمکت نگه خواهند داشت یا نه که البته بعید است این اتفاق رخ دهد. مربی جوان فوتبال آلمان تا به امروز سه تجربه کاری را باوجود سن و سال پایینش داشته و شاید با افزایش تجربه در آینده، نتایج بهتری را در کارنامه اش رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 727

به "هرتابرلین صفر - کلن 5؛ خداحافظ الکس نوری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرتابرلین صفر - کلن 5؛ خداحافظ الکس نوری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید