تور ارزان بلغارستان: هزینه های سفر در کشور زیبای بلغارستان

به گزارش مجله عکسفا، اطلاعاتی از هزینه های مختلف در کشور بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، کشوری تاریخی با دیدنیهای زیاد در اروپا است که هر ساله گردشگر های زیادی در سرتاسر جهان را به سوی خود می کشاند. بلغارستان علاوه برجاذبه های گردشگری زیاد و دیدنی هایی که دارد، کشور ارزانی هم هست و این موضوع علت خوبی برای گردشگران برای سفر به این کشور است. سفری کوتاه به این کشور، شما را با مردمانی شاد و مهربان روبرو می نماید و در حین سفر از تاریخ غنی این کشور و منظره ها خارق العاده و سواحلی که دارد، حیرت زده می شوید. با خبرنگاران همراه باشید تا با این کشور و اطلاعات پایه ای از آن بیشتر آشنا شویم:

تور ارزان بلغارستان: هزینه های سفر در کشور زیبای بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

هزینه اقامت در بلغارستان به چه صورت است؟

اگر بخواهید زیاد هزینه نکنید و به عبارتی بسیار ارزان سفر کنید، اتاقهای خوابگاهی یکی از گزینه های خوب پیش رو هستند.هزینه اقامت در اتاق های خوابگاهی بین 7 تا 10 دلاراست و اگر بخواهید در اتاق های خصوصی اقامت کنید باید بین 15.5 تا 20.5 دلار بپردازید که این هزینه می تواند برای اتاق های یک تخته یا دو تخته باشد.

همانطور که گفته شدبلغارستان کشور ارزانی است و بنابراین تعداد هتل های ارزان که امکانت خوبی هم داشته باشند، کم نیست. و البته هزینه هتل های ارزان این کشور بستگی به مکان و نوع اقامت تان دارد و معمولا بین 20.5 تا 40 دلار برا هر شب هزینه می برد. اجاره اتاق در خانه های خصوصی مالی تر است و فقط 15 دلار هزینه خواهد داشت.

هزینه صرف غذا در این کشور

اگر بخواهید غذای نسبتا سبکی میل کنید، با پرداخت 2. 1.5 دلار می توانید همبرگر تهیه کنید. در بلغارستان فست فودهای زنجیره ای معروفی مانند مک دونالد هم وجود دارد که برای انتخاب غذا از منوی مک دونالد باید 5 دلار هزینه کنید.

یکی از انتخابهای دیگر غذایی که در این کشور می توانید داشته باشید، غذاهای محلی هستند که البته حتما باید امتحان کنید. اگر می خواهید غذای محلی بخورید، بانیکا غذایی محلی و خوشمزه از این کشور است که بسیار هم ارزان است و با پرداخت 0.7 دلار می توانید بانیکا (که از خمیر، پنیر و کره درست می گردد) به همراه نان و سوسیس تهیه کنید. علاوه بر این، غرفه های خیابانی زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها ساندویچی ترک (döner) که از مرغ، سبزیجات و سس درست شده، خریدارید کنید. جالب است بدانید در بلغارستان، مکان های زیادی هستند که فقط با پرداخت یک دلار یا کم تر، یک قسمت از پیتزا را می فروشند!

حمل و نقل

سیستم حمل و نقل عمومی در بلغارستان بسیار ارزان است. هزینه اتوبوس های محلی بین 0.7 تا 2.5 دلار است و هزینه حمل و نقل ریلی به جهت بستگی دارد؛ مثلا برای سفر از شهر بورگاس (Borgus) به صوفیه نزدیک به 7 دلار باید پرداخت کنید. کرایه تاکسی ها از 0.8 دلار آغاز می گردد که راهی مناسب و ارزان برای گردش در شهر است.

شهری ارزان برای همه فعالیت ها

بلغارستان شهری بسیار ارزان برای سفر است. بسیاری از مکان های دیدنی و موزه ها یک روز در هفته برای بازدید رایگان هستند. اما حتی ورودی این مکان ها هم در روز های عادی بین 4 تا 10 دلار است.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2000

به "تور ارزان بلغارستان: هزینه های سفر در کشور زیبای بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: هزینه های سفر در کشور زیبای بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید