واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده برترین گل لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله عکسفا، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از انتخاب گلش به اسم برترین گل لیگ قهرمانان اروپا گفت: با امید به اتفاقات بهتر، رو به جلو می روم.

واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده برترین گل لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت در انتها نظرسنجی از برترین گل لیگ قهرمانان 2021 اروپا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو این اسم را از آن خود نموده است.

طارمی در بازی پورتو با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد با یک ضربه قیچی برگردان دروازه تیم انگلیسی را باز کند.

از 1 میلیون و 300 هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی یوفا، بیش از 750 هزار رای به مهدی طارمی تعلق گرفت و این مهاجم ایرانی بالاتر از مسی، ژیرو، نیمار، بنزما، مودریچ و… زننده برترین گل شد.

این موضوع بازتاب گسترده ای در تمام رسانه های دنیا از جمله ترکیه، انگلیس و پرتغال داشت. روزنامه دیلی میل انگلیس از طارمی به اسم بازیکنی یاد کرد که پیروز شد مسی با گل تماشایی به پاری سن ژرمن فرانسه و ژیرو با ضربه آکروباتیک را در این نظرسنجی شکست بدهد و به اسم نخست برسد.

روزنامه رکورد پرتغال هم این خبر را در صفحه نخست خود با عکس طارمی کار نموده است.

مهدی طارمی که در حال حاضر همراه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 در کشور بحرین به سر می برد، بعد از انتخاب گلش به اسم برترین گل لیگ قهرمانان اروپا پیامی را به این توضیح منتشر کرد:

از همه کسانی که من را برای این گل حمایت کردند و باعث افتخار ایران شدند تشکر می کنم. همواره در ذهنم این بود که یک روز در یکی از بخش های برترین بازیکن در فوتبال قرار می گیرم. تا الان به کمک خدا به برترین گل دست پیدا کردم و با امید به اتفاق های بهتری رو به جلو می روم. فکر می کنم با کوشش مضاعف بتوانم به این امر دست پیدا کنم که باعث سربلندی مردم عزیزم بشوم. با آرزوی شادی و سلامتی برای همه شما.

طارمی در نخستین فصل حضورش در تیم پورتو پرتغال در مجموع 23 گل به ثمر رساند که شامل 16 گل در لیگ پرتغال، 5 گل در جام حذفی این کشور و 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا بود.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1693

به "واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده برترین گل لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده برترین گل لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید