وسایلی که ایرانی ها در سفر اربعین در کربلا جا گذاشتند

به گزارش مجله عکسفا، سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به پیدا شدن 112 شناسنامه و 404 کارت ملی زوار اربعین حسینی در کربلا گفت: تمام مدارک به ادارات ذی ربط در وزارت خارجه منتقل شده است.

وسایلی که ایرانی ها در سفر اربعین در کربلا جا گذاشتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش، میرمسعود حسینیان، سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به حضور میلیونی زائران ایرانی در ایام پیاده روی اربعین حسینی گفت: در جریان مراسم اربعین حسینی سال جاری مدارک بسیاری در حوزه کربلا یافت شد که تمام این مدارک به ادارات ذیربط در وزارت خارجه منتقل شده است.

وی از پیدا شدن 112 شناسنامه ایرانی در ایام اربعین حسینی در کربلا اطلاع داد و اضافه کرد: علاوه بر 112 شناسنامه، 404 کارت ملی نیز در کربلا پیدا شده است که زوار اربعین حسینی می توانند برای دریافت آن به بخش اداره سجلات مراجعه نمایند.

حسینیان در ادامه با بیان اینکه 513 گذرنامه ایرانی نیز به اداره گذرنامه تحویل داده شده است، اضافه کرد: 35 کارت سوخت اتومبیل، 103 گواهینامه رانندگی، 24 کارت شناسایی ماشین و 48 کارت انتها خدمت نیز در اربعین حسینی در شهر کربلا پیدا و به اداره امور اجتماعی تحویل داده شده است.

سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به اینکه 234 ساک دستی و کوله پشتی مفقوده متعلق به زوار اربعین پیدا شده است، اعلام نمود: در حوزه کربلا 188 و در نجف اشرف 46 ساک دستی و کوله پشتی پیدا شده است که از این میان 91 عدد دارای مشخصات و 143 عدد فاقد مشخصات هستند.

حسینیان با بیان اینکه تمام این ساک ها تحویل سازمان حج و زیارت شده است، گفت: ساک های دارای مشخصات توسط پست تحویل خواهد شد. همچنین تصاویر ساک ها و کوله های فاقد مشخصات در سایتی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام می گردد. زائرانی که ساک آنان مفقود شده با شناسایی و اعلام مشخصات بیشتر آن را تحویل خواهند گرفت و در خصوص ساک هایی که در مدت اعلام شده مراجعه ای صورت نگیرد، تصمیم مقتضی اخذ خواهد شد.

سال جاری حدود 4 میلیون ایرانی به پیاده روی اربعین حسینی مشرف شدند.

منبع:فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 513

به "وسایلی که ایرانی ها در سفر اربعین در کربلا جا گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایلی که ایرانی ها در سفر اربعین در کربلا جا گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید