(ویدئو) سقوط هواپیمای نظامی فیلیپین

به گزارش مجله عکسفا، مقامات فیلیپین اعلام کردند که دست کم 29 نفر در سقوط هواپیمای نظامی سی-130 این کشور کشته و 50 نفر زخمی شدند.

(ویدئو) سقوط هواپیمای نظامی فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، ویلیام گونزالس از مقامات نظامی فیلیپین در بیانیه ای گفت که 17 مسافر و خدمه دیگر سوار بر این هواپیما که در استان سولو سقوط کرد هنوز ناپدید هستند.

در مجموع 92 نفر که اغلب آن ها سرباز بودند در این هواپیما حضور داشتند.

سخنگوی نیرو های مسلح فیلیپین با توجه به شایعاتی که پیرامون این سقوط ایجاد شد در یکی از رسانه های محلی تاکید نمود که این سقوط یک حادثه بود، نه حمله.

خلبانان این پرواز نجات پیدا نموده اند، اما به شدت زخمی شده اند و علاوه بر این دست کم چهار روستایی در اثر سقوط این هواپیما در آن منطقه زخمی شدند.

طبق گفته شاهدان عینی، شماری از سربازان قبل از برخورد هواپیما به زمین از داخل آن در حال پریدن به بیرون مشاهده شدند که این موضوع باعث نجات آن ها شد.

ژنرال سیریلیتو سوبژانا، فرمانده ارتش فیلیپین گفت که این هواپیما در حال انتقال نیرو بود. هواپیما در نزدیکی یک معدن در منطقه ای با جمعیت کم سقوط کرد. این حادثه یکی از مرگبارترین حوادث نیروی هوایی فیلیپین است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، بسیاری از سرنشینان هواپیما به تازگی آموزش های مقدماتی نظامی را گذرانده بودند و به عنوان بخشی از کارگروه مشترک ضد تروریسم در حال اعزام به منطقه سولو که عمدتا مسلمان است، بودند. در این منطقه سازمان ابوسیاف حضور پررنگ دارد. این سازمان از سوی آمریکا در فهرست گروه های تروریستی قرار گرفته است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1663

به "(ویدئو) سقوط هواپیمای نظامی فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) سقوط هواپیمای نظامی فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید