پیروزی قاطع علیرضا کریمی مقابل محبی در جام ساساری، شکست امامی برابر بلاروس

به گزارش مجله عکسفا، در جریان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ساساری در ایتالیا، علیرضا کریمی برابر ارشک محبی به فزونی رسید.

پیروزی قاطع علیرضا کریمی مقابل محبی در جام ساساری، شکست امامی برابر بلاروس

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد جام ساساری در ایتالیا، نادر حاج آقا نیا برابر علیرضا سرلک در نخستین مبارزه به فزونی نزدیک 5 بر 4 رسید و راهی نیمه نهایی شد تا برای رسیدن به فینال به مصاف حریفی از کانادا برود.

در وزن 61 کیلوگرم محمدرضا یخکشی در دور نخست حریف الجزایری را برد، سپس برابر الک هوور از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در سومین مبارزه برابر راهول از هند کشتی می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم امیر محمد یزدانی در دور نخست برابر اوساکوف از قزاقستان با نتیجه نزدیک 7 بر 6 باخت و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

در وزن 70 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی در دور نخست برابر رمضان رمضان اف از روسیه 14 بر 8 پیروز شد اما در دومین مبارزه در حالیکه برابر کولیف از بلاروس 9 بر 2 عقب بود، امامی در اعتراض به عملکرد داوری حاضر به ادامه مبارزه نشد تا دست حریف به نشان پیروزی بالا برود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول سلیمان اوماروف از ترکمنستان را 10 بر صفر برد اما در دور بعد برابر ختیگ سابولوف قهرمان دنیا از روسیه 6 بر صفر باخت.

در وزن 86 کیلوگرم که 16 نفر وزن کشی نموده اند، احمد بذری در دور نخست دامیان ویلیا از اسپانیا را 10 بر صفر برد، سپس برابر حریفی از ترکمنستان نیز با همین نتیجه پیروز شد. وی در نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران بلغارستان و فرانسه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی و ارشک محبی 2 نماینده اعزامی ایران به این رقابت ها برابر یکدیگر به روی تشک رفتند که در خاتمه کریمی با نتیجه قاطع 7 بر صفر پیروز شد. کریمی پیش از این مبارزه نیز حریفی از هند را یازده بر صفر برده بود.

به نظر می رسد با این نتیجه تکلیف وزن 92 کیلوگرم تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا تعیین شد.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست سیمونه یاناتیونی از ایتالیا را 8 بر صفر شکست داد و به دور بعد راه یافت.وی سپس حریف مغول را 7 بر 4 برد و به نیمه نهایی رسید. وی برای رسیدن به فینال باید از سد اوسینیکوف از روسیه برود.

حامد طالبی زرین کمر دیگر نماینده ایران در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست، برابر حریف دیگری از ایتالیا 9 بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله باید به مصاف آلمنتای از قزاقستان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 141

به "پیروزی قاطع علیرضا کریمی مقابل محبی در جام ساساری، شکست امامی برابر بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع علیرضا کریمی مقابل محبی در جام ساساری، شکست امامی برابر بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید