تورهای چین: چهارمین سقوط ماهانه متوالی فروش خودرو چین

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فروش خودروی چین در ماه آگوست 17.8 درصد نسبت به سال گذشته سقوط کرد تا چهارمین افت ماهانه متوالی خود را ثبت کند. بزرگترین بازار خودروی دنیا به شدت از کمبود دنیای تراشه کامپیوتری آسیب دیده است.

تورهای چین: چهارمین سقوط ماهانه متوالی فروش خودرو چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

داده های اتحادیه فراوریکنندگان خودروی چین نشان می دهد کل فروش خودروی چین در ماه آگوست به 1.8 میلیون خودرو رسیده است.

بعلاوه داده ها نشان داد که در 8 ماه ابتدایی سال جاری با ریکاوری بازارها از سطح بسیار پایین سال گذشته و اوج بحران کرونا، فروش خودروی چین 13.7 درصد رشد نموده است.

حالا با توجه به داده های ماه آگوست، چن شیهوا، یک مقام بلندپایه اتحادیه فراوریکنندگان خودروی چین، می گوید: انتظار می رود رشد فروش خودرو در سال 2021 از 6.5 درصدی که قبلاً پیش بینی شده بود کندتر گردد.

کمبود طولانی مدت تراشه کامپیوتری در دنیا باعث شده است برنامه های فراوری خودروسازان بزرگی مانند فورد موتور آمریکا، هوندا موتور ژاپن، جنرال موتورز و فولکس واگن افت کند.

چن می گوید با توجه به اینکه پاندمی همچنان بسیاری از نقاط دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده، انتظار می رود این کمبود فعلاً رفع نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1761

به "تورهای چین: چهارمین سقوط ماهانه متوالی فروش خودرو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: چهارمین سقوط ماهانه متوالی فروش خودرو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید