کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟

به گزارش مجله عکسفا، مدیر تیم های ملی تیروکمان قبل از اعزام به بنگلادش گفت: بعد از ارزیابی کمانداران در بنگلادش، نفرات نهایی اعزامی به مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در هلند معین خواهند شد.

کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از کمانداران ریکرو اعزامی به بازی های اسلامی جام همبستگی که بامداد امروز جمعه راهی بنگلادش شدند، اظهار کرد: بازی های اسلامی جام همبستگی بنگلادش فرصت خوبی برای ارزیابی و محک کمانداران از نظر رکوردی پس از خاتمه 4 مرحله اردوی آمادگی است تا بتوانیم در خاتمه این تورنمنت نفرات اعزامی به مسابقات جهانی هلند را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بنگلادش به دنبال کسب مدال هم هستید یا خیر؟ گفت: هدف اصلی ما ارزیابی کمانداران از نظر میزان آمادگی و رکوردی است. البته اگر شرایط فراهم باشد، قطعاً به دنبال کسب مدال نیز خواهیم بود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان از برپایی اردوی دو هفته ای از ابتدای اردیبهشت در گوانجو چین برای تیم های ریکرو و کامپوند خبر داد و اضافه کرد: برای آمادگی بهتر تیم های ریکرو و کامپوند به جای شرکت در مرحله اول جام جهانی تیروکمان در کلمبیا که فروردین برگزار می شود، تیم به مدت دو هفته برای برپایی اردوی برون مرزی راهی چین می شود و سپس برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی که در شانگهای چین برگزار می شود، 16 اردیبهشت به شانگهای می رود. سپس اواخر اردیبهشت در تهران اردو خواهد داشت و در نهایت 18 خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی که برای کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو است، راهی هلند می شود.

وی اضافه کرد: با تصمیم مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو، دو کماندار نوجوان و جوان از جمله نگار رجبی و رضا شبانی را نیز همراه تیم راهی بنگلادش کردیم تا بتوانیم در خاتمه بازی های کشورهای اسلامی جام همبستگی 6 کماندار ریکرو اعزامی به هلند را از بین آنها مشخص کنیم.

نجاری در خاتمه درباره وضعیت زنان و اینکه آیا بعد از جاکارتا ازنظر رکوردی شرایط آنها بهتر شده است یا خیر؟ گفت: در چهار مرحله اردوی آمادگی که بعد از بازی های آسیایی جاکارتا داشتیم، وضعیت زنان از نظر رکوردی بهتر شده است و پیشرفت قابل توجهی داشتند. در حال حاضر در جریان تمرینات آخرین رکوردی که از کمانداران ریکرو زن داشتیم بین 630 تا 645 و در مردان 640 تا 650 بود که اگر همین رکوردها را در مسابقات به ثبت برسانند، امید زیادی به کسب سهمیه در بخش زنان داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 333

به "کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید