گره مسائل پتروشیمی گچساران باز می گردد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت مالی برنامه های جدیدی برای برطرف مسائل واحدها و شرکت های تولیدی دارد و برطرف مسائل پتروشیمی گچساران به صورت جدی دنبال می گردد.

گره مسائل پتروشیمی گچساران باز می گردد

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید حشمت الله صمیمی دوست چهارشنبه 15 آبان ماه 98 در نشست آنالیز مسائل پیش روی شرکت پتروشیمی گچساران اضافه نمود: رونق واحدهای فراوریی داخلی عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی اعلام کرد: موضوع تامین خوراک شرکت پتروشیمی گچساران به وسیله خط لوله به پالایشگاه بید بلند در حال اجرا است.

معاون مالی استاندار با اشاره به اینکه روند کار این پتروشیمی براساس برنامه ریزی پیش بینی شده در حال اجرا است، گفت: موضوع تامین سوخت شرکت به وسیله خط لوله سراسری انتقال گاز باید با جدیت پیگیری گردد.

صمیمی دوست تاکید نمود: مسئله تامین سوخت شرکت را به صورت ویژه در دستور کار این معاونت واقع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: موضوع مالیات بر ارزش اضافه نموده اخذ شده از شرکت پتروشیمی گچساران از سوی این معاونت پیگیری و تا حصول نتیجه و استیفای حقوق این شرکت تمام کوشش خود را به کار می گیریم.

معاون مالی استاندار با اشاره به اینکه بخشی از قطعات خط فراوری این شرکت در کارخانه آذر آب اراک موجود و ساخته شده است، عنوان نمود: در این نشست مقرر شد که در صورت عدم حمل به موقع از سوی سازنده این موارد از سوی معاونت مالی استانداری پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 484

به "گره مسائل پتروشیمی گچساران باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره مسائل پتروشیمی گچساران باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید