13 سال معطل ماندن تالار مرکزی یاسوج بعلت کمبود اعتبار

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد تالار 23 هزار متری در یاسوج که پس از 13 سال بعلت کمبود اعتبار رها شده و بلاتکلیف مانده است.

13 سال معطل ماندن تالار مرکزی یاسوج بعلت کمبود اعتبار

به گزارش خبرنگاران، تالاری فرهنگی بزرگی که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده دارای ظرفیت ها و قابلیت های زیادی برای برگزاری جشنواره ها، مراسم، همایش ها و برنامه های بزرگ فرهنگی و هنری در سطح ملی دارد که تا کنون بعلت کمبود اعتبار به بهره برداری نرسیده است.

محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مورد این تالار گفت: تالار مرکزی یاسوج پس از 13 سال از آغاز عملیات اجرایی با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی بعلت کمبود اعتبار به بهره برداری نرسید.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این تالار در زمینی به مساحت 19 هزار متر و زیربنای23 هزار متر در سال 1387 از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

پیرسبزی اظهار کرد: تا به امروز 43 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه این تالار شده و برای تکمیل و بهره برداری 150میلیارد تومان دیگر اعتبار احتیاج دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اسم کرد: تالار مرکزی یاسوج دارای سالن های مدرن سینما، نمایش، موسیقی، پلاتو، نگارخانه و سالن اجتماعات به ظرفیت 1150 جایگاه است که تا به امروز حدود 54 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیرسبزی بیان نمود: استان کهگیلویه و بویراحمد احتیاج مبرم و حدی به این تالار دارد.

وی توضیح داد: البته قرار بود به بخش خصوصی واگذار گردد و مستندات لازم را هم ارائه کرد اما بعلت شرایط کرونایی تا به امروز فعالیت خود را آغاز نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1791

به "13 سال معطل ماندن تالار مرکزی یاسوج بعلت کمبود اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 سال معطل ماندن تالار مرکزی یاسوج بعلت کمبود اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید