شفافیت و صداقت خبرنگاران مورد تایید همگان بوده است

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن تبریک سالروز تاسیس خبرنگاران، گفت: شفافیت و صداقت خبرگزاری دانشجویان ایران، همواره مورد تایید همگان خصوصا اهالی قلم و فرهنگ بوده است.

شفافیت و صداقت خبرنگاران مورد تایید همگان بوده است

صابر سهرابی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خبرگزاری دانشجویان ایران، در سال های فعالیت، بدون جانبداری و همواره با شفافیت و صداقت در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی دهی به جامعه فرهنگی هنری و ادبی استان فارس فعالیت نموده است.

او با اشاره به اینکه حضور و فعالیت دانشجویان، شاکله اصلی این خبرگزاری معتبر است، اظهار کرد: این روز عزیز را به دانشجویانی که بدون هیچ چشم داشت و انتظاری کوشش و فعالیت می نمایند، تبریک می گویم.

سهرابی با بیان اینکه خبرنگاران در انجام رسالت خود در سال های گذشته با جدیت و صداقت کوشش نموده است و سال جاری شاهد برگزاری بیستمین سالگرد تاسیس این خبرگزاری هستیم، گفت: اطلاع رسانی درست در جامعه و همچنین واکاوی ضعف ها و بیان نقاط قوت از جمله رسالت های یک رسانه بوده و همچنین رسانه ها در راستای حل مسائل فرهنگی جامعه نیز نقش موثری بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر فعالیت به روز، تاثیرگذاری و انعکاس به موقع و حرفه ای خبرنگاران در این استان، اظهار امیدواری کرد: تمام رسانه ها به ویژه این خبرگزاری که مورد وثوق مردم و مسوولان فارس است در راستای انجام رسالت های خود نقش موثر و فعالی را ایفا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 38

به "شفافیت و صداقت خبرنگاران مورد تایید همگان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفافیت و صداقت خبرنگاران مورد تایید همگان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید