شروع سفرهای هوشمند، سفر همراه سلامت با خودروی شخصی

به گزارش مجله عکسفا، همزمان با ایام تعطیلات عیدفطر و شروع سفرهای هوشمند احتمالی در این ایام از آنجا که مردم در این مرحله با خودروی شخصی بیشتر سفر خواهند کرد؛وزارت میراث فرهنگی دستورالعملی در این باره صادر کرد.

شروع سفرهای هوشمند، سفر همراه سلامت با خودروی شخصی

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

مهر: همزمان با شروع سفرهای احتمالی و هوشمند در ایام تعطیلات عید فطر که از قبل متولیان وزارت میراث فرهنگی پیش بینی های آن را نموده اند، توصیه هایی برای انجام سفرها که معمولاً در مرحله اول با خودروی شخصی خواهد بود، منتشر شده است این دستورالعمل ها در قالب سفر هوشمند به همه مردم توصیه شده است تا ضمن رعایت آن سفری همراه با سلامت را در پیش داشته باشند. در این دستورالعمل آمده است:

ضمن توصیه اکید به عموم مردم برای کاهش ترددهای بین شهری و پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور حفظ سلامت مسافران که با وسیله نقلیه شخصی بین شهرها تردد نمایند، توصیه های ذیل ارائه می گردد. قبل از سفر از سلامت وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنید و داخل خودرو و دستگیره های در را نظافت و گندزدایی کنید.

قبل از سفر به همراه داشتن اقلام بهداشتی حفاظت شخصی مانند دستکش یکبار مصرف ماسک محلول ضدعفونی نماینده دست، دستمال کاغذی اطمینان حاصل کنید. در هنگام سوخت گیری در صندلی های ارائه سوخت از ماسک و دستکش بهره ببرید. در سفرهای کوتاه از مواد غذایی سبک از پیش تهیه شده در منزل بهره ببرید.

در سفرهای طولانی فقط در واحدهای بین راهی تحت نظارت سازمان گردشگری توقف کنید. پس از استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی دست خود را طبق پروتکل اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به خوبی شستشو داده و خشک کنید یا از محلول ضدعفونی دست بهره ببرید.

پس از خرید هر نوع کالا یا ماده غذایی قبل از استفاده یا ورود به خودرو بسته بندی آن گندزدایی گردد. برای پرداخت عوارض بزرگراهی ترجیحاً از روش های الکترونیکی بهره ببرید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 975

به "شروع سفرهای هوشمند، سفر همراه سلامت با خودروی شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سفرهای هوشمند، سفر همراه سلامت با خودروی شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید