آیفون 13 با حافظه داخلی 1 ترابایت سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش مجله عکسفا، اگر قصد داشته باشید که آیفون جدیدی را از فروشگاه آنلاین اپل، فروشگاه های فیزیکی این شرکت و مغازه های دیگر تهیه کنید، می توانید در زمان خرید حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایت را برای تلفن همراه جدید خود انتخاب کنید.

آیفون 13 با حافظه داخلی 1 ترابایت سال آینده عرضه خواهد شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

چون حافظه داخلی 512 گیگابایتی هم برای بسیاری از کاربران بسیار زیاد است، اگر قصد داشته باشید با تلفن همراه خود فیلم هایی را با رزولوشن بالا و با حداکثر مقدار فریم در ثانیه ضبط کنید، این حافظه داخلی به سرعت پر خواهد شد.

با توجه به این موضوع، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل احتمالا میخواهد نسخه ای از آیفون های بعدی یعنی آیفون 13 را برای اولین بار با حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه کند.

حتی قبل از رونمایی از آیفون های 12 و عرضه آن ها به بازار، شایعه هایی در رابطه با آیفون 13 اپل منتشر شده بود. به عنوان نمونه یکی از این شایعه های منتشر شده نشان می داد که اپل میخواهد در آیفون 13 از قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 8K و به صورت 45 فریم در ثانیه همراه با قابلیت لرزشگیر تصویر در هنگام فیلم برداری استفاده کند. این اطلاعات همچنین نشان می دادند که به احتمال زیاد در آیفون 13 شاهد استفاده از لنز های آنامورفیک (Anamorphic) خواهیم بود.

با وجود اینکه به حقیقت پیوستن این شایعه در رابطه با آیفون 13 بعید به نظر می رسد، اما در اینجا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که فیلم برداری با رزولوشن 8K چقدر از حافظه داخلی تلفن همراه را اشغال خواهد نمود. به عنوان نمونه تلفن همراه سامسونگ گلکسی S20 را در نظر بگیرید. هر یک دقیقه فیلم ضبط شده با رزولوشن 8K و 30 فریم در ثانیه با این تلفن همراه حجمی در حدود 600 مگابایت خواهد داشت و شما تنها می توانید به مدت 5 دقیقه به فیلم برداری با این رزولوشن بپردازید.

با توجه به این موضوع، هر ویدیوی 5 دقیقه ای 8K که با این تلفن همراه ضبط شده باشد حجمی در حدود 3 گیگابایت خواهد داشت. اگر شما نسخه دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی این تلفن همراه را تهیه کنید، تهیه 170 ویدیوی 5 دقیقه ای با رزولوشن 8K و به صورت 30 فریم در ثانیه تمامی حافظه داخلی تلفن همراه را به خود اختصاص خواهد داد.

البته باید به این نکته هم اشاره نمود که با توجه به اینکه بخشی از این حافظه داخلی تلفن همراه به سیستم عامل و اپ ها اختصاص می یابد، در نتیجه در عمل می توانید که فیلم های بسیار کمتری را با رزولوشن 8K با تلفن همراه خود ضبط کنید.

  • آیفون 13 احتمالا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می گردد

با توجه به این موضوع، شما در عمل می توانید که فیلم های بسیاری کمی را با این رزولوشن بالا با تلفن همراه خود ضبط و در آن نگه داری کنید. البته اگر اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشاگران با سابقه به نام Jon Prosser درست باشد، اپل نسخه ای از آیفون 13 را با حافظه داخلی 1 ترابایت عرضه خواهد نمود. اگر این اتفاق بیفتد فضای بیشتری در اختیار کاربران برای ضبط فیلم هایی با رزولوشن بالا در تلفن همراه وجود خواهد داشت.

همان گونه که در مراسم رونمایی از آیفون های 12 دیدیم، اپل در زمان رونمایی از آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به این نکته اشاره نمود که آن ها توجه ویژ ه ای را به بهبود دوربین های استفاده شده در آیفون دارند. اگر چه در این آیفون های جدید هم نهایت رزولوشن فیلم برداری به 4K و 60 فریم در ثانیه محدود شده است، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که این غول دنیای تکنولوژی فیلم برداری با رزولوشن 8K را در آیفون های 13 قرار دهد.

البته این احتمال هم وجود دارد که اپل بدون تغییری در رزولوشن فیلم برداری فقط نسخه ای از آیفون 13 را با حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه کند؛ زیرا بعضی از رقیب های نزدیک آیفون هم اکنون از حافظه داخلی با این مقدار پشتیبانی می نمایند. به طور حتم صبر کردن تا زمان رونمایی از این آیفون های جدید در سال آینده صحت این اطلاعات منتشر شده را معین خواهد نمود.

  • اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE و آیفون 13 منتشر شد

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1253

به "آیفون 13 با حافظه داخلی 1 ترابایت سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 با حافظه داخلی 1 ترابایت سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید