ادعای عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد تماس با دایی ، مذاکره ای که تایید شد

به گزارش مجله عکسفا، سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی می گوید با علی دایی برای راهنمایی فدراسیون فوتبال تماس نگرفته که پیش از این دایی رسما این موضوع را تایید و پیشنهاد فدراسیون را رد نموده بود.

ادعای عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد تماس با دایی ، مذاکره ای که تایید شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد: اسکوچیچ در زمانی راهنمایی تیم ملی را برعهده گرفت که هیچکس این کار را نمی پذیرفت. او سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت و تیم را هم به جام جهانی برد. اگر او را برکنار می کردیم بی معرفتی بود.

وی درباره مسائلی که در ماه های گذشته درباره برکناری اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال پیش آمد گفت: یک سری مسائل از خارج از فدراسیون به فدراسیون القا می گردد. فشارهای رسانه ای و فضای مجازی باعث بروز این اتفاقات شد وگرنه قصد ما از ابتدا ابقای اسکوچیچ بود.

ماجدی اضافه کرد: انقدر در فدراسیون فوتبال اتفاقات مثبت و منفی رخ می دهد که نمی توانید فقط روی یک نقطه تمرکز کنید. زمانی که روی بازی های تدارکاتی و درآمدزایی تمرکز نموده بودیم این اتفاق رخ داد.

وی درباره اظهارات خداداد افشاریان که مدعی شده بود ماجدی برای راهنمایی تیم ملی با علی دایی گفت و گو نموده است، اعلام نمود: زمانی با دایی تماس گرفتم که او را ببینم اما نه درباره راهنمایی تیم ملی. از ابتدا نگفته بودیم که اسکوچیچ از تیم ملی جدا گردد بلکه این القای رسانه ای و فضای مجازی بود.(این در حالی است که علی دایی بعد از ایسن پیشنهاد رسما اظهار داشت که در شرایط فعلی به تیم ملی نخواهد آمد و چند عضو هیات رئیسه هم پیشنهاد به دایی را تایید کردند)

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نمی خواهیم بار اقتصادی جدیدی برای کشور و فدراسیون ایجاد کنیم. همین چند روز پیش آخرین قسط اقتصادیات کارلوس کی روش را که بیش از یک میلیارد تومان بود پرداخت کردیم. نباید فراموش کنیم که فدراسیون تا سال 2023 با اسکوچیچ قرارداد دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2102

به "ادعای عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد تماس با دایی ، مذاکره ای که تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد تماس با دایی ، مذاکره ای که تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید