ارائه ترجمه جدید آثار داستایوفسکی، کتاب جدید میچل منتشر می گردد

به گزارش مجله عکسفا، محمد عزیزی مدیر انتشارات روزگار در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آثار جدید این نشر گفت: این روزها چاپ ترجمه جدید کتاب جن زدگان اثر فئودور داستایوفسکی را در دستور کار داریم.

ارائه ترجمه جدید آثار داستایوفسکی، کتاب جدید میچل منتشر می گردد

وی اضافه نمود: این بازگردانی توسط نسرین مجیدی انجام می گردد و خانم مجیدی از مترجمانی است که تمرکز خود را روی آثار این نویسنده روس قرار داده است. ما پیش تر نسخه های ترجمه ابله، شب های روشن، بیچارگان و یک مرد مسخره را با بازگردانی این مترجم از آثار داستایوفسکی منتشر نموده ایم و حالا منتظر آماده شده جن زدگان برای چاپ هستیم.

این مدیر نشر در ادامه گفت: خانم مجیدی به تازگی ترجمه جنایت و مکافات یکی از آثار معروف داستایوفسکی را شروع نموده که چاپ این ترجمه را در آینده در دستور کار داریم.

عزیزی همچنین گفت: یکی از کتاب هایی که پیش تر خبر انتشارش را مطرح کردیم، رمان کانادا نوشته ریچارد فورد بود که برداشت آزاد نویسنده اش از مناظر گریت فالز، مونتانا و بیشه زارهای این مناطق و همچنین جزئیاتی از چند شهر کوچک جنوب غربی ساسکاچوان است. نسخه ای که از این رمان منتشر کردیم، ترجمه ای از آرش خوش صفا را در بر می گرفت و حالا بنا داریم رمان دیگری از این نویسنده را به قلم همین مترجم منتشر کنیم که تکه ای از قلبم نام دارد.

این نویسنده ادامه داد: قوی سیاهِ سبز دیگر کتابی است که در تدارک چاپش هستیم و رمانی دیگر از نویسنده اطلس ابر است که فیلمی سینمایی هم بر پایه آن ساخته شده است. ترجمه اطلس ابر را چند سال پیش با بازگردانی آرش خوش صفا چاپ کردیم که به تازگی به چاپ چهارم رسیده و قوی سیاه سبز هم طی همین روزها راهی بازار نشر می گردد.

وی در سرانجام گفت: با ترجمه آرش خوش صفا، یک مجموعه داستان خارجی آماده چاپ هم داریم که 3 داستان کوتاه از نویسندگان مختلف را شامل می گردد و در حال آماده شدن برای انتشار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 441

به "ارائه ترجمه جدید آثار داستایوفسکی، کتاب جدید میچل منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه ترجمه جدید آثار داستایوفسکی، کتاب جدید میچل منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید