ارسال رایگان کتاب های درسی برای دانش آموزان سیل زده بلوچستان و هرمزگان

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: کتاب های درسی برای دانش آموزان مناطق سیل زده که کتاب هایشان در سیل از بین رفته است، به صورت رایگان ارسال شد.

ارسال رایگان کتاب های درسی برای دانش آموزان سیل زده بلوچستان و هرمزگان

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احمدرضا امینی اظهار کرد: پس از حادثه سیل اخیر و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برآورد احتیاج کتاب درسی دانش آموزان آسیب دیده در سیل دریافت شد.

وی اضافه کرد: تعداد 8 هزار و 861 جلد کتاب درسی برای دانش آموزان آسیب دیده سیل استان هرمزگان و تعداد 42 هزار و 98 جلد کتاب درسی برای دانش آموزان آسیب دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه های تحصیلی مختلف ارسال شد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: دانش آموزان یا خانواده ها می توانند فایل PDF کتاب های درسی را از پایگاه کتاب درسی به نشانی Chap.sch.ir دریافت و از آن استفاده نمایند.

قابل ذکر است، پیش از این در راستای یاری به دانش آموزان مناطق سیل زده کشور و در اقدامی انسان محبت آمیز تعداد 5 هزار بسته نوشت افزار شامل (3500 بسته به ناحیه 4 اهواز و 1500 بسته به آموزش و پرورش منطقه شاوور) و تعدادی میز اداری، جایگاه، کمد و رایانه برای استفاده دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مناطق سیل زده استان خوزستان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ارسال شده بود.

حمیدرضا رخشانی مدیر آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان نیز با بیان اینکه برای ساختن 56 مدرسه با 200 کلاس به 40 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم، گفت: همچنین 285 مدرسه داریم که به تعمیرات جزئی با 10 میلیارد تومان احتیاج دارند.

رخشانی اضافه کرد: بخشی از میز و جایگاه و وسایل و ملزومات اداری خراب شدند و خساراتی به مجموعه این 10 شهرستان وارد شده است. باید از وزارت آموزش و پرورش تشکر کنیم که 20 کامیون تجهیزات به ارزش 3 میلیارد تومان ارسال نموده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع 50 میلیارد تومان برای ساخت فضا و تأمین تجهیزات احتیاج است، گفت: جامعه خیرین استانی و کشوری پای کار هستند و همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 647

به "ارسال رایگان کتاب های درسی برای دانش آموزان سیل زده بلوچستان و هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال رایگان کتاب های درسی برای دانش آموزان سیل زده بلوچستان و هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید