تور ارزان گرجستان: اطلاعات پروازی کامل سفر به تفلیس

به گزارش مجله عکسفا، با اطلاعات پرواز برای سفر به تفلیس آشنا شوید

تفلیس از جمله شهرهای آسیایی و اروپایی است که در سال ها اخیر گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا، من الجمله ایران به سمت خود می کشاند. این شهر پر جاذبه، مرکز کشور گرجستان است. اما برای پرواز به آن، شما چقدر از اطلاعات پرواز به این شهر اطلاع دارید؟ در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی سفر به تفلیس را آنالیز نماییم.

تور ارزان گرجستان: اطلاعات پروازی کامل سفر به تفلیس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

اطلاعات پرواز تهران به تفلیس

برای پرواز از تهران به سوی تفلیس مرکز کشور گرجستان، شما می توانید در حال حاضر از خدمات شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز استفاده نمایید. این ایرلاین هر روز به سمت تفلیس پرواز دارد. پرواز ها ابتدا به در فرودگاه آتاتورک شهر استانبول به زمین می نشیند و سپس به مقصد فرودگاه بین المللی تفلیس (Tbilisi International Airport)، پرواز می نمایند. مدت زمانی که طول می کشد به تفلیس برسید به این صورت است که ابتدا 3 ساعت و 15 دقیقه از تهران تا استانبول و 2 ساعت و 20 دقیقه از استانبول به سمت تفلیس می باشد. برای برگشت نیز، از تفلیس به استانبول، 2 ساعت و 35 دقیقه و از استانبول به سمت تهران، 3 ساعت و 5 دقیقه زمان می برد. توجه داشته باشید که معمولا هواپیماهای مورد استفاده برای مقصد تفلیس، ایرباس هستند.

سفر به تفلیس

برای سفر به تفلیس می توانید به صورت انفرادی، با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور گرجستان برای سفر به تفلیس و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا وتماشای گرجستان، اقدام کنید. در سفر با تور گرجستان می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر تفلیس و یا حتی دیگر شهرهای گرجستان تماشا کنید. به برترین وجذاب ترین منطقه ها تماشای تفلیس و دیگر شهرهای گرجستان بروید و به برترین رستوران های تفلیس سر بزنید. در برترین هتل های تفلیس و دیگر شهرهای گرجستان اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به تفلیس را در سایت خبرنگاران مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1963

به "تور ارزان گرجستان: اطلاعات پروازی کامل سفر به تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: اطلاعات پروازی کامل سفر به تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید