اعزام یک هیات تجاری به سوریه برای افزایش تجارت و تعامل میان دو کشور

به گزارش مجله عکسفا، برگزاری وبینار آشنایی با بازار صنعت گیاهان دارویی و معطر سوریه فرصتی مناسبی برای توسعه روابط تجاری و فناورانه میان ایران و سوریه است.

اعزام یک هیات تجاری به سوریه برای افزایش تجارت و تعامل میان دو کشور

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وبینار آشنایی با بازار صنعت گیاهان دارویی و معطر سوریه که به همت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اواخر فروردین ماه امسال برگزار گردید، زمینه ای برای اعزام یک هیات تجاری و فناور ایرانی گیاهان دارویی و معطر به کشور سوریه و بازدید از نمایشگاه بین المللی کشاورزی اگریتکس 2020 دمشق و بازدید از خطوط فراوری در شهر حلب فراهم کرد.

هدف اصلی برگزاری این وبینار، شناخت دقیق بازار و آنالیز زمینه ها و فرصت های تعامل اثربخش دو کشور برای فعالان ایرانی در این بخش بود. به همین دلیل و پیرو برگزاری این وبینار با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوران و صنعتگران ایرانی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کشاورزی سوریه به دمشق اعزام می شوند.

در این سفر 5 روزه که 29 خردادماه تا 3 تیر برگزار خواهد شد، شرکت های ایرانی و سوری می توانند نشست های رودررو با یکدیگر داشته باشند و هیات ایرانی از شرکت های معتبر سوری در دمشق و حلب بازدید خواهند کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1658

به "اعزام یک هیات تجاری به سوریه برای افزایش تجارت و تعامل میان دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام یک هیات تجاری به سوریه برای افزایش تجارت و تعامل میان دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید