اعلام برگزیدگان دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام که فراخوان آن به وسیله فضای مجازی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اجرا شده بود، علاقه مندان می توانستند ادامه این داستان با موضوع ماه مبارک رمضان را تکمیل نمایند:

اعلام برگزیدگان دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام

یک ساعتی از افطار گذشته بود. با نگرانی به بابام گفتم: بابا ؛ فکر نمی کنی مامان دیر نموده؟ بابام که ناشیانه سعی می کرد نگرانیشو از من مخفی کنه، گفت:نه بابا؛ دم افطاره دیگه، نونوایی ها شلوغه. اما بدون مقدمه رفت که لباس بپوشه و بره دنبالش ...

بر اساس این خبر، علاقه مندان به هنر داستان نویسی، بر اساس توانمندی ذهنی خود، داستان را تکمیل و عنوانی برای داستان انتخاب و به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند که هیات داوران مرکب از اعضاء کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق از بین ده ها اثر واصله، براساس شاخصه های تکنیک های داستان نویسی آثار سیده عاطفه موسوی از اندیمشک با داستان های سهم من از زندگی (80امتیاز) و نان تازه (75 امتیاز) و حمیده مشکی با داستان قاب (75 امتیاز) به عنوان برگزیدگان مرحله اول داستان های نیمه تمام انتخاب کردند.

این خبر می افزاید: آثار برتر این دوره و دوره های آینده پس از ویرایش در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، واقع و با شماره تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1024

به "اعلام برگزیدگان دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برگزیدگان دوره اول مسابقه داستان نیمه تمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید