اقدامات اولیه برای اتصال خط ریلی آذربایجان به پارس آبادانجام یافت

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو بعد از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح توسعه فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار توضیح داد: مطالعات لازم در راستای اتصال خط ریلی اردبیل به پارس آباد و همچنین خط ریلی آذربایجان به پارس آباد انجام پذیرفته است.

اقدامات اولیه برای اتصال خط ریلی آذربایجان به پارس آبادانجام یافت

وی به کوشش در راستای توسعه شهرستان بیله سوار نیز اشاره نمود و اضافه نمود: تمامی اقدامات در منطقه مغان با هدف رونق مالی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و اهالی منطقه انجام می گردد.

استاندار اردبیل یادآور شد: در راستای زیباسازی محوطه پایانه مرزی بیله سوار نیز هماهنگی های لازم با شهرداری و فرمانداری به عمل آمده و اعتباری نیز از محل استانی برای این امر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان بیله سوار پیشانی کشور محسوب می گردد، اضافه نمود: این منطقه باید برای استقبال از مسافران خارجی که از جمهوری آذربایجان وارد می شوند همیشه آماده و مناسب باشد.

استاندار اردبیل افزود: بیش از 15 درصد از دو الی سه هزار مسافر ورودی به استان به وسیله این پایانه با هدف درمانی به استان می آیند که در راستای استقبال مناسب از این بیماران توریسم سلامت در استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: یکی از بیمارستان های بخش خصوصی در استان با راه اندازی هتل بیمارستان در امر اسکان و اقدامات درمانی این مسافران فعالیت دارد و طرح توسعه گردشگری درمانی از برنامه های آینده استان است.

بهنام جو در ادامه با اشاره به انجام مطالعات لازم در راستای اتصال خط ریلی اردبیل به پارس آباد و همچنین خط ریلی آذربایجان به پارس آباد از انجام مقدمات اولیه برای اتصال خط ریلی آذربایجان به پارس آباد اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 94

به "اقدامات اولیه برای اتصال خط ریلی آذربایجان به پارس آبادانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات اولیه برای اتصال خط ریلی آذربایجان به پارس آبادانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید