المان های باغ 33 هکتاری رامسر حفظ می گردد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/مازندران مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ساماندهی باغ 33 هکتاری رامسر گفت: باید المان های موجود در باغ 33 هکتاری حفظ گردد.

المان های باغ 33 هکتاری رامسر حفظ می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا در مراسم افتتاح هتل آپارتمان رویای شیرین در رامسر درباره باغ 33 هکتاری رامسر اظهار کرد: با مطالعات گذشته توسط مشاوران و همکاری شهردار رامسر و میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی این باغ اقدام شده و دولت بنا داشت یاری های جدی داشته باشد که اگر محقق گردد این طرح عملی خواهد شد زیرا المان هایی در این باغ وجود دارد که باید حفظ گردد.

وی اضافه کرد: مطالعات بوم گردی جنت رودبار که پایلوت مطالعات بوم گردی استان مازندران است با همکاری دانشگاه مازندران به نتیجه رسید و این مطالعات باید برای ظرفیت اقامتی در فضای بومی و فرهنگی به کارگیری گردد.

بزرگ نیا توضیح داد: رامسر شهر برتر گردشگری در سال 94 انتخاب شد و دولت زمینه های حمایتی ویژه را برای هفت شهر برتر گردشگری کشور فراهم می نماید.

وی با اشاره به اتمام رساندن مطالعات مربوط به شهر و ساماندهی فضاهای معماری شهری در رامسر اظهار کرد: این طرح در اختیار سازمان میراث فرهنگی نهاده شد و کلیات آن مورد پذیرش است که باید در زمینه بندهای مقرراتی آن اظهار نظر گردد.

بزرگ نیا اضافه کرد: نگاهی که در شهر رامسر از نظر مهمانان و جامعه میزبان وجود دارد با زیرساخت هایی همچون مناظر شکل گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران گفت: برای ایجاد فضای اقامتی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و ایجاد راه های دسترسی مناسب و ساماندهی حوزه فرهنگ بومی و بوم گردی برنامه های بسیاری در دست انجام است و این شتاب باید با برنامه ریزی شکل گیرد و عجله کردن در این زمینه موجب از بین رفتن ظرفیت ها خواهد شد.

وی توضیح داد: در گذشته حس شتابزدگی در واگذاری دریاها و منابع طبیعی وجود داشت. هماهنگی خوبی با نگاه به پنجره واحد سرمایه گذاری در سال اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و دستگاه های اجرایی درک عمومی برای فرابخشی بودن صنعت گردشگری در استان مازندران پیدا کردند. با شکل دریافت رویدادهای فرهنگی و ساماندهی خانه مسافران و رضایت مندی گردشگران در خدمات، رامسر شهر نمونه گردشگری شد.

بزرگ نیا اضافه کرد: بازسازی هتل رامسر با حمایت بنیاد شکل گرفت و در فضای نوسازی و بازسازی تاسیسات گردشگری رامسر شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 684

به "المان های باغ 33 هکتاری رامسر حفظ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المان های باغ 33 هکتاری رامسر حفظ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید