انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان

سید حمیدرضا کاظمی در خصوص آخرین شرایط ایستگاه های پمپاژ شهرستان پلدختر به خبرنگاران بیان نمود: یکی از موارد سوال بنده از وزیر نیرو، در خصوص سه ایستگاه پمپاژ واشیان، جایدر و چم مهر بود.

وی بیان کرد: انتظار ما این بود که اعتباری در نظر گرفته شود و ظرف یکسال این پروژه ها تکمیل و به سرانجام برسند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی شرح داد: 30 سال است که مردم نام این پروژه ها را می شنوند اما متاسفانه هنوز به انجام نرسیدند که مردم خیر و برکت این پروژه ها را ببیند.

وی بیان نمود: از وزیر نیرو سوال کردم که پروژه ها با توجه به اینکه مربوط به وزارت نیروست هر کدام حداکثر 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند تا به انجام برسند.

کاظمی گفت: ضمن اینکه با به انجام رسیدن این ایستگاه های پمپاژ در شهرستان سه تا چهار هزار هکتار از اراضی آبی می شوند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیر این موضوع هستیم و در ردیف بودجه اعتباراتی برای آنها در نظر گرفته شده است و تلاش می کنیم تا به نتیجه برسند.

وی اضافه نمود: بخش عمده ای از مردم شهرستان پلدختر به کشاورزی اشتغال دارند که متاسفانه به دلیل آبی نبودن زمین های کشاورزی عایدی چندانی نصیب آنها نمی شود.

کاظمی تاکید کرد: انتظار داریم پمپاژهای واشیان، جایدر و چم مهر که در حوزه وزارت نیرو است در زمان کوتاهی با تخصیص بودجه، تکمیل شوند تا بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان آبی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2042

به "انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه های پمپاژ این شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید