اواخر تابستان؛ آغاز اکران فروشنده فرهادی در ایران و اروپا

به گزارش مجله عکسفا، اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده شب گذشته در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: فروشنده اواخر تابستان در ایران و چند کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه اکران همزمان کنیم.

اواخر تابستان؛ آغاز اکران فروشنده فرهادی در ایران و اروپا

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش خبرنگاران، اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران شب گذشته در حاشیه کارگاه آموزش دارالفنون و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکلیف حضور فیلم فروشنده در جشنواره کن، (سوم اردیبهشت) معین می گردد، گفت: این فیلم اگر به جشنواره کن راه نیابد اکران عمومی می گردد. اکران عمومی فروشنده اواخر تابستان صورت می گیرد حالا چه این فیلم به جشنواره کن برود و چه در این جشنواره حضور نداشته باشد.

فرهادی که پس از خاتمه کارگاه آموزشی در جشنواره جهانی فیلم فجر، سخن می گفت، ادامه داد: نتیجه اعلام جشنواره کن برای فیلم فروشنده هرچه که باشد خوب است. البته این فیلم را شرکت پخش کننده یعنی ممنتو به جشنواره کن داده و من چون مشغول مونتاژ فیلم بودم فرصتی برای این کارها نداشتم.

او درباره اینکه آیا قصد ندارد فیلمش را به جشنواره دیگری بدهد؟ گفت: درباره جشنواره ها من تصمیم نمی گیرم و شرکت ممنتو تصمیم گیرنده است. قرار ما هم بر این است که اواخر تابستان در ایران و چند کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه اکران همزمان کنیم.

فرهادی همچنین در خصوص زمان خاتمه مراحل فنی این فیلم گفت: در شرایط خوش بینانه دو هفته دیگر تا تکمیل صدا و نور این فیلم زمان احتیاج داریم.

اصغر فرهادی در ابتدای این کارگاه برای عباس کیارستمی که این روزها در بیمارستان بستری است و او خود را الهام گرفته از سینمای این کارگردان می داند، آرزوی سلامتی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 575

به "اواخر تابستان؛ آغاز اکران فروشنده فرهادی در ایران و اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اواخر تابستان؛ آغاز اکران فروشنده فرهادی در ایران و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید