بازی با گل گهر می تواند سرآغاز خوبی باشد، شاهین برد می خواهد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، مهرداد کریمیان ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل گهر سیرجان گفت: مسابقه حساسی را داریم و این مسابقه برای هر دو تیم شش امتیازی است.

بازی با گل گهر می تواند سرآغاز خوبی باشد، شاهین برد می خواهد

وی با اشاره به اینکه برای خروج از بحران به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم افزود: با تمرینات انجام شده و صحبت هایی که در طول هفته داشتیم، امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم پیروز مسابقه فردا شویم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خواستار حمایت هواداران از این تیم در مسابقه فردا شد و بیان نمود: امیدوارم با حمایت هوادارات به هر سه امتیاز مسابقه فردا دست یابیم و شاهد شرایط بهتری برای تیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران از ما هر سه امتیاز را می خواهند شرح داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و شرایط خوبی داریم و برای کسب پیروزی به زمین مسابقه می رویم.

کریمیان با اشاره به اینکه در صورتی که شیرزادی به مسابقه فردا نرسد از بازیکنان جوانان تیم استفاده می کنیم، افزود: ابراهیمی برای بازی در پست دفاع چپ آماده است و روحیه بازی را هم دارد.

وی با اشاره به اینکه با جان و دل به عنوان سرباز برای تیم شاهین کار خواهم کرد گفت: به باشگاه شاهین مدیون هستم و امیدوارم مردم هم خاطره خوبی از ما در ذهنشان داشته باشند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با حضور کم تعداد خبرنگاران در نشست خبری نیز گفت: انتظار داریم همه کمک کنند تا شرایط تیم بهتر شود و خبرنگاران بیایند و ما را به چالش بکشند و پویا باشد. نبود پویایی خیلی بد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 485

به "بازی با گل گهر می تواند سرآغاز خوبی باشد، شاهین برد می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با گل گهر می تواند سرآغاز خوبی باشد، شاهین برد می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید