متن احساسی مونا اردلان، همسر وریا غفوری، برای خداحافظی او

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران- وریا غفوری مدافع راست سال های نه چندان دور تیم ملی که 28 بار پیراهن ایران و البته 158 بار پیراهن استقلال را به تن کرد، پس از سال ها حضور در فوتبال حرفه ای از این عرصه آنهم به صورت مجازی و با نوشتن متنی در اینستاگرام خداحافظی کرد.

متن احساسی مونا اردلان، همسر وریا غفوری، برای خداحافظی او

به گزارش خبرنگاران، خداحافظی وریا واکنش های زیادی در پی داشته و حتی تعدادی مدعی شدند به او اجازه حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دربی، یک روز پس از اعلام خداحافظی اش را هم نداده اند. از موقعی که وریا خداحافظی نموده بسیاری از چهره های مطرح ایران در عرصه های مختلف، با نوشتن پیامی سعی نموده کوشش های او را مورد ستایش قرار دهند. با وجود این، شاید هیچ کدام از آن ها متون به میزان دلنوشته مونا اردلان، همسر وریا غفوری احساسی نباشد.

همسر وریا روز گذشته در پیامی اینستاگرامی نسبت به خداحافظی کاپیتان سابق استقلال نوشت:

به همین سادگى؛ و پس از بی مهری های فراوان با یک استوری با تمام لحظه ها، نفس ها، عشق و سال هاى رفته خداحافظى کردى و تمام.

وریای عزیزم اینست بهاى حضورمان در روزهاى سر تا پا مجازى و ما در این حقیقت غوطه وریم. مى دانم از پس روزهاى بدون عشق برآمدن طاقت فرساست. اما هر کاری برای وریای این سرزمین بسان معنی نامت به برترین شکل به انتها خواهد رسید. نگاه پر از غرورت را به مانند کوه های پایدار این سرزمین در تمام لحظه های با هم بودن حس کردم. برخیز تا این لحظه ها را حایل کنیم میان زندگى و صورت های پر مهر رادین و بارین که از نبودن هایت خسته اند و آغوش گرم پدرى را جستجو مى نمایند که زاده شهریست که مردمانش هنوز قوى و راست قامتان تاریخ اند، بى رحمى ها را کنار مى زنند و پس از سال ها هنوز هم با نامردى ها مى جنگند و خم نمى شوند.

اجازه نمى دهم این روز ها در آسمانت کلاغ هاى سیاه پرواز نمایند. بچه هایمان و تو هدیه اى هستند از همان آسمان. اینک وقت آن رسیده چهار نفرى در کنار هم در دنیاى واقعى خودمان نفس بکشیم و از صداى خنده هایشان قند ها در دلمان آب گردد.

مانند نامت دوباره متولد شو و سلام کن به دنیای پر هیاهوی سخت و طاقت فرسای بدون فوتبال.

منبع: فرارو
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2231

به "متن احساسی مونا اردلان، همسر وریا غفوری، برای خداحافظی او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن احساسی مونا اردلان، همسر وریا غفوری، برای خداحافظی او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید