سفر به آمریکا: برترین و زیباترین نقاط گردشگری

به گزارش مجله عکسفا، توریستی در آمریکا به وسعت خود این کشور، پهناور گسترده است و سالانه میلیون ها توریست به این کشور می فرایند و از زیبایی های طبیعی و مصنوعی آن دیدن می نمایند.

سفر به آمریکا: برترین و زیباترین نقاط گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروز آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نشنال مال و پارک های یادبود

در آمریکا پارک های بسیار زیادی وجود دارد و یکی از این پارک ها که می تواند تمام خستگی روزانه را از تن افراد بیرون کند، نشنال مال و پارک یادبود است که 200 سال قدمت دارد. به اینجا پارک ملی مرکزی هم می گویند. این پارک در زمینی به مساحت بیش از 1000 هکتار ساخته شده و سالانه میزبان میلیون ها جهانگرد است. نشنال مال نماد ملت آمریکا و ارزش های آن ها است. موسسه اسمیتسونین با 19 موزه نیز در اینجا واقع شده است و بازدید از یادبودها هزینه ای برای جهانگردان ندارد. در واقع این پارک به مانند نگینی سبز در میان پایتخت برای فرار از شلوغی ها و ریلکس کردن می درخشد.

پارک ملی دنالی

این پارک هم منطقه ای آرام و زیبا برای آرام شدن است. دنالی در آلاسکا واقع شده و کوه مک کینلی که بلندترین کوه در آمریکای شمالی است اینجا قرار گرفته است. در واقع دنالی به معنی بلندترین یا بیشترین است. در این پارک حیواناتی چون گرگ، گوزن کانادایی، خرس، گوزن شمالی و انواع دیگر زندگی می نمایند.

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز یا مجمع الجزایر مرجانی فلوریدا، زنجیره ای از جزایر هستند که در جنوب شرقی آمریکا واقع شده اند. طول این زنجیره 193 کیلومتر است. این جزیر با یاری پل هایی به سرزمین اصلی متصل می شوند، پل هایی که زیباترین آن ها پل هفت مایل است. این پل زیبا لوکیشن مشهوری در بعضی از فیلم های معروف هالیوودی بوده است.

کیلاویا

کیلاویا مجموعه ای آتشفشانی است که برای تماشا بسیار چشم نواز است. این ها همان آتشفشان هایی هستند که مجمع الجزایر هاوایی را شکل داده اند. کیلاویا فعال ترین آتشفشان دنیا است و قله های نوک تیزی دارد. فورا ن های این منطقه از سال 1952 شروع شده و آخرین فوران آن سوم ژانویه 1983 رخ داده است. برای جهانگردان اهل ماجراجویی این منطقه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا جز عجایب طبیعی دنیا است و هر بیننده ای را شگفت زده می نماید. این آبشار بین نیویورک و اونتاریو واقع شده و از سه آبشار با نام های نقاب عروس، نعل اسب و آمریکایی تشکیل شده است. سالانه میلیون ها جهانگرد برای بازدید از این آبشارهای خیره نماینده به این منطقه می آیند.

پل گلدن گیت

این پل را احتمالا می شناسید، چون در بسیاری از فیلم های آمریکایی حداقل یک صحنه از این پل وجود داشته است. گلدن گیت سال 1937 ساخته شده و نماد دو شهر سانفرانسیسکو و مارین کانتی است. رنگ این پل نارنجی و قرمز انتخاب شده است و همین انتخاب باعث می گردد که حتی در مه خیلی غلیظ هم قابل رویت باشد.

سنگ زرد

پارک ملی سنگ زرد سال 1872 بنا شده و اولین پارک ملی دنیا بوده است. در پارک ملی سنگ زرد تعداد زیادی آبفشان، چشمه و آب گرم وجود دارد. حیوانات زیادی چون گرگ، خرس، گوزن، گاومیش کوهان دار آمریکایی و غیره در این پارک ملی زندگی می نمایند.

لاس وگاس

لاس وگاس یک شهر کاملا تفریحی و جهانگردی است و هتل های بی شماری دارد. فیلم های هالیوودی و بالیوودی بسیار زیادی در لاس وگاس فیلم برداری شده اند. هر جهانگردی که به آمریکا سفر می نماید، قطعا از لاس وگاس هم دیدن خواهد نمود.

گرند کنیون

گرند کنیون در شمال آریزونا و در مرز رودخانه کولورادو واقع شده است. عمق این تنگه 1/6 کیلومتر و درازای آن 446 کیلومتر است. گرند کنیون نیز یکی از عجایب طبیعی دنیا بوده و میزبان ماجراجویان فراوانی است.

میدان تایمز

سالانه 39 میلیون جهانگرد از میدان تایمز بازدید می نمایند. این میدان با سینماها و تئاترهایش جهانگردان را به سمت خود می کشد. وجود هتل ها و متل های فراوان میزبانی این میدان را در بهترین حالت ممکن می سازد.

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1356

به "سفر به آمریکا: برترین و زیباترین نقاط گردشگری" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: برترین و زیباترین نقاط گردشگری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: برترین و زیباترین نقاط گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید