تور ارزان ترکیه: برترین مسیرهای طبیعت گردی در ترکیه

به گزارش مجله عکسفا، طبیعت گردی در ترکیه

تور ترکیه قطعا یکی از به یاد ماندنی ترین تورهایی است که گردشگران با آن سفر می نمایند و خاطره آن تا سال های سال در فکر افراد باقی می ماند اما پیشنهاد می کنیم خودتان را محدود به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی ترکیه نکنید. ترکیه کشور زیبایی است و یک بازدید به یاد ماندنی از این کشور باید شامل تماشا جاذبه های طبیعی آن هم باشد، منظور ما طبیعت گردی در ترکیه است. این کشور روستاهای فوق العاده ای دارد و منظره ها اطراف این روستاها واقعا رویایی هستند جایی عالی برای گذراندن تعطیلات. به همین علت می خواهیم این مسیرها را به شما معرفی کنیم و راجع به اینکه چطور می توانید به آنها بروید حرف بزنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تور ارزان ترکیه: برترین مسیرهای طبیعت گردی در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

روستای آنادوا کاواکی

روستای آنادوا کاواکی یک روستای کوچک در نزدیکی استانبول است که به علت ساحلی بودن و آثار باستان و تاریخی ای که دارد، مشهور است. پیشنهاد می کنیم به عنوان یکی از برترین راستاهای طبیعت گردی در ترکیه، راستا روستای آنادوا کاواکی را انتخاب کنید. این روستا در نزدیکی استانبول قرار گرفته است و چند کیلومتر بعد از استانبول، به آن می رسید، 1 کیلومتر مانده به روستا باید ماشین هایتان را رها کنید و راستا خاکی آن را تا 1 ساعت در پیش بگیرید و بعد به آنادوا کاواکی خوش آب و هوا با مردم دوست داشتنی اش می رسید و می توانید یک و یا حتی چند روز کامل در آن وقت بگذرانید. خبر خوب اینکه در هر فصلی از سال می توانید با خیال راحت به این منطقه سفر کنید.

پولونزکوی در استانبول

اگر در پی جایی می شد که بتوانید چند روزی در آن یک تعطیلات حسابی را بگذرانید و دوست دارید تا آن مکان در نزدیکی استانبول هم باشد، هیچ جایی بهتر از پولونزکوی نمی گردد. به پولونزکوی بروید و در طبیعت های زیبا و وسیع آن حسابی پیاده روی کنید، اکسیژن خالص استشمام کنید و از صبحانه ها و غذای ترکی که به سبک سنتی در رستوران های این روستا درست می گردد، حسابی لذت ببرید. راستاهای جنگلی بی نهایت زیبایی در پولونزکوی به چشم می خورد که می توانید وقتتان را در آنها بگذرانید.

محله کمر بوگارز در استانبول

اگر دوست دارید تا علاوه بر لذت بردن از یکی از برترین منطقه ها طبیعت گردی در ترکیه، اقامتی لوکس در ویلاهای خاص را تجربه کنید، تفریحاتی مانند اسب سواری و گلف را داشته باشید و ساعت ها بتوانید در طبیعت خستگی ناپذیر قدم بزنید و لذت ببرید، محله کمر بوگارز در استانبول را انتخاب کنید. اگر دوست دارید تا در طبیعت تنها باشید، پیشنهاد می کنیم آخر هفته را برای سفر به این منطقه انتخاب نکنید.

پارک ملی کاچکار

یکی دیگر از برترین راستاهای طبیعت گردی در ترکیه، پارک ملی کاچکار است. کاچکار، پارکی کوهستانی با آب و هوایی بیش از مقدار پاک و طبیعت بی نظیر است. وسعت این پارک ملی به مقدار ای است که حتی گردشگران زیادش هم نتوانسته ذره ای به بکر بودن آن ضربه بزند. چه حرفه ای هستید و چه نه، کاچکار انتخاب خیلی خوبی برای طبیعت گردی محسوب می گردد و از آنجا که جایی کوهستانی است، راستاهای کوهنوردی فوق العاده ای دارد. کاچکار در واقع دارای 8 راستا کوهنوردی اصلی است که برای انتخاب هر کدام از آنها باید حداقل امکانات مانند لباس و کفش مناسب را داشته باشید. طبیعت این پارک به مقدار ای نفس گیر است که احتمالا دوست داشته باشید چند روزی در آن بمانید. برای اقامت هم نگران نباشید، می توانید در خانه های ییلاقی ای که در این پارک ساخته شده است اقامت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1951

به "تور ارزان ترکیه: برترین مسیرهای طبیعت گردی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: برترین مسیرهای طبیعت گردی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید