تصاویر رندر تمام مدل های آیفون 12 و رنگ های آن لو رفت

به گزارش مجله عکسفا، کمتر از چند ساعت تا شروع مراسم اپل و معرفی جدیدترین گوشی های این شرکت باقی مانده و حالا Evan Blass یا همان حساب کاربری @evleaks در توییتر، تصاویر رندر خبری از چهار مدل آیفون 12 را منتشر کرده است.

تصاویر رندر تمام مدل های آیفون 12 و رنگ های آن لو رفت

شاید اگر هر فرد دیگری این تصاویر را منتشر می کرد، خیلی نمی شد به صحت آن ها اطمینان داشت ولی با توجه به سابقه درخشان @evleaks، می توانیم بگوییم که این اولین نگاه ما به خانواده گوشی های iPhone 12 در رنگ های مختلف آن ها است.

آیفون 12 مینی و iPhone 12

iPhone 12 Mini به عنوان کوچکترین عضو از خانواده آیفون 12 معرفی می شود که نمایشگر 5.4 اینچی دارد و از نظر ابعاد کلی، از نسل دوم آیفون SE گوشی کوچکتری است. آیفون 12 هم نمایشگر 6.1 اینچی دارد و در اصل جایگزین نسخه معمولی آیفون 11 خواهد شد. هر دوی این گوشی ها شیشه هایی براق در بخش پشتی خود دارند. دوربین آن ها هم دوگانه است و شامل دو دوربین الترا واید و واید می شود. البته احتمالا سنسور این دوربین ها نسبت به آیفون 11 بهتر خواهد شد ولی برای اطلاعات بیشتر در این باره، باید تا برگزاری مراسم امشب صبر کنیم.

از نظر رنگ بندی، این دو نسخه از آیفون 12 قرار است در رنگ های سفید، مشکی، آبی، سبز و قرمز عرضه شوند. رنگ های بنفش و زرد نسبت به سال گذشته حذف شده اند و رنگ آبی هم تیره تر از رنگ های آبی است که اپل تا امروز استفاده کرده است. همچنین فریم دو گوشی هم به نظر تخت شده اما اندازه ناچ گویا تغییر خاصی نسبت به قبل نداشته. با این تفاسیر اگر اندازه ناچ را فاکتور بگیریم، گویا تمام شایعاه هایی که از طراحی این گوشی ها داشته ایم، درست بوده اند.

iPhone 12 Pro و آیفون 12 پرو مکس

دو پرچم دار رده بالای اپل برای امسال هم مثل پارسال پسوند Pro را یدک می کشند. این گوشی ها مثل نسل قبلی شیشه های مات دارند و دوربین های سه گانه هم در بخش پشتی آن ها استفاده شده است. با این تفاوت که حالا سنسورهای LiDAR هم در زیر دوربین التراواید قرار گرفته اند.

فریم دور این مدل هم نسبت به قبل طراحی تخت و صاف دارد و جنس آن هم بر خلاف دو مدل دیگر آیفون 12 که آلومینیومی هستند، از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود. همچنین نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه همه مدل های امسال از نمایشگر OLED استفاده می کنند، اندازه حاشیه نمایشگر در چهار مدل یکسان به نظر می رسد که خبر خوبی است. گویا اندازه ناچ در نسخه های پرو هم تفاوتی با قبل ندارد اما از ابعاد نمایشگر با دو نسخه پرو از آیفون 11 متفاوت است.

آیفون 12 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی همراه است و مدل پرو مکس از این گوشی هم نمایشگر 6.7 اینچی خواهد داشت. این گوشی ها در چهار رنگ خاکستری فضایی، نقره ای، طلایی و آبی عرضه می شوند که رنگ آبی جدید است که با رنگ Midnight Green که در آیفون 11 پرو دیده بودیم، جایگزین خواهد شد.

مراسم اپل برای معرفی این چهار گوشی، امشب ساعت 8:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد که مثل همیشه می توانید این مراسم را هم به صورت وبلاگ نویسی زنده، با ما در خبرنگاران مگ دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1221

به "تصاویر رندر تمام مدل های آیفون 12 و رنگ های آن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر تمام مدل های آیفون 12 و رنگ های آن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید