محصولات هیجان انگیر اپل در سال 2022

به گزارش مجله عکسفا، سال 2021 رو به خاتمه است. اپل در سال 2021 محصول خاصی فراوری نکرده است. اما در سال 2022 می تواند محصولات هیجان انگیزی برای ارائه داشته باشد. مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود، انتظارات خود را از اپل در سال 2022 اعلام کرد.

محصولات هیجان انگیر اپل در سال 2022

به گزارش خبرنگاران، طبق گفته گورمن iPad Pro سال آینده با شارژر بی سیم و با قابلیت Mega Safe عرضه خواهد شد. مدل 11 اینچی این آیپد دارای یک نمایشگر مینی LED نیز خواهد بود، چیزی که در حال حاضر مختص مدل های بزرگتر می باشد. احتمالا این آیپد دارای قابلیت MagSafe نیز باشد و از تکنولوژی تازه شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی خواهد نمود.

انتظار می رود اپل سال آینده مدل های تازه iPad Air و آی پد (Entry Level) را نیز معرفی کند. این شرکت بعلاوه احتمالاً پس از معرفی آیفون 14 که در اواخر سال عرضه خواهد شد، آیفون SE 5G را نیز معرفی خواهد نمود.

گزارشات ضد و نقیضی در خصوص طراحی این گوشی و بعلاوه قطعات داخلی آن وجود دارد، بعضی می گویند که این گوشی از طراحی مشابه آیفون 8 استفاده خواهد نمود و بعضی دیگر ادعا می نمایند که از آیفون XR الهام گرفته است؛ بنابراین باید دید آیا برترین محصول میان رده اپل در سال 2022 از تراشه A15 Bionic آیفون 13 استفاده می نماید یا تراشه A14. این طور به گوشی می رسد که آیفون SE در سه ماه اول سال آینده ارائه خواهد شد.

گورمن انتظار دارد که شرکت اپل یک Imac رده بالا با تراشه داخلی، یک مک بوک ایر (MacBook Air) مجهز به تراشه M2، یک Mac Pro با پردازنده خانگی و مدل های تازهی از مک مینی و مک بوک پرو و ایرپاد پرو تازه و سه اپل واچ نیز معرفی کند.

غول کوپرتینویی یا همان شرکت اپل (که در ابتدا در شهر کوپرتینو در استان کالیفرنیا تاسیس شد) احتمالا در سال 2022 یک اپل واچ SE همراه با تکنولوژی پوشیدنی مرتبط با تناسب اندام ارائه خواهد نمود. در سال 2015 در حوزه فناوری های پوشیدنی، اپل واچ بیشترین نقش را داشته است.

و در آخر، شرکت اپل احتمالا از اولین هدست ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود رونمایی خواهد نمود. گورمن گمان می نماید که اپل بر روی بازی، مصرف رسانه ای و ارتباطات متمرکز خواهد شد. این هدست دارای چندین پردازنده، یک فن و نمایشگر با وضوح بسیار بالا خواهد بود. این هدست حتی ممکن است اپ استور مخصوص به خود را داشته باشد، اما بعید است که به این زودی جایگزین آیفون گردد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2064

به "محصولات هیجان انگیر اپل در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات هیجان انگیر اپل در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید