تکذیب عدم پرداخت خسارت حوادث رانندگی در ساعت های منع تردد

به گزارش مجله عکسفا، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل، محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست.

تکذیب عدم پرداخت خسارت حوادث رانندگی در ساعت های منع تردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، به دنبال انعکاس ادعایی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر پرداخت نکردن خسارت به زیاندیدگانی که در ساعت های 21 تا 4 بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب، تاکید کرد: در صورت بروز خسارت در ساعت منع تردد نیز زیان دیدگان می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام کنند.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل، محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در همه ایام و ساعت ها هستند.

بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعت منع تردد نیز بیمه گذاران/ زیان دیدگان می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام کنند.

با هدف کنترل شیوع کرونا، محدودیت های تردد در تهران و سایر شهرها از ساعت 21 تا 4 بامداد اعمال شده است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1307

به "تکذیب عدم پرداخت خسارت حوادث رانندگی در ساعت های منع تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب عدم پرداخت خسارت حوادث رانندگی در ساعت های منع تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید