جدایی مظاهری به ذوب آهن لطمه زد، درباره دایی نمی توانم صحبت کنم

به گزارش مجله عکسفا، رسول کربکندی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سرمربی که هنوز انتخاب نشده است. باشگاه گزینه هایی دارد و در حال مذاکره هستند تا ظرف دو، سه روز آینده به نتیجه برسند. تمرینات هم از امروز زیر نظر آقای استکی آغاز می گردد.

جدایی مظاهری به ذوب آهن لطمه زد، درباره دایی نمی توانم صحبت کنم

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا حضور مهدی تارتار در این تیم کاملاً منتفی شده است؟ تاکید نمود: مدیرعامل باشگاه گزینه ها را آنالیز و نظرات را در هیات مدیره مطرح می نماید.

کربکندی درباره مذاکره باشگاه با علی دایی هم توضیح داد: ممکن است آقای دایی هم جزو گزینه ها باشد ولی سخنگو و مدیرعامل باشگاه خواسته اند کمتر مصاحبه کنیم.

وی در ادامه به نتایج ذوب آهن تا خاتمه هفته شانزدهم لیگ برتر اشاره نمود و اضافه نمود: ما بازیکنان خوبی داریم اما نقص هایی در برخی از پست ها وجود دارد. جدایی رشید مظاهری (دروازه بان سابق ذوب آهن) و نداشتن یک دروازه بان ثابت در این فصل به ما لطمه زد. همانطور که می دانید از سه دروازه بان استفاده کردیم و در نهایت به معراج اسماعیلی رسیدیم. در مجموع جنس تیم ما جور نبود.

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن همچنین درباره جذب نفرات جدید در جابجایی زمستانی، تاکید نمود: تا مربی تعیین نشود، نمی توان در این مورد صحبت کرد. این کار باید زیر نظر سرمربی صورت بگیرد.

کربکندی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جدایی بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی فر در جابجایی زمستانی یادآور شد: با شرایط الان طبیعی است که بازیکنی را راحت از دست ندهیم ولی انتخاب سرمربی جدید می تواند خیلی چیزها را روشن کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 620

به "جدایی مظاهری به ذوب آهن لطمه زد، درباره دایی نمی توانم صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی مظاهری به ذوب آهن لطمه زد، درباره دایی نمی توانم صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید