جشنواره سیب در نقده برگزار می گردد، برگزاری موفقیت آمیز جشنواره انگور در ارومیه

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: پس از برگزاری جشنواره انگور در ارومیه، جشنواره سیب نیز در نقده برگزار می گردد.

جشنواره سیب در نقده برگزار می گردد، برگزاری موفقیت آمیز جشنواره انگور در ارومیه

جلیل جباری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، گفت: پیش از برگزاری جشنواره انگور در ارومیه، جشنواره گندم در بوکان، آفتابگردان در خوی و گیلاس در اشنویه برگزار شده بود و از نیمه دوم مهر ماه نیز جشنواره سیب در نقده برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه کشوری صنایع دستی در ارومیه در کنار جشنواره انگور گفت: باید سایت نمایشگاهی جدید برای برگزاری نمایشگاه های وسیع تر به همین منظور ایجاد گردد.

وی توضیح داد: بی شک برگزاری جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی کشور در کنار یکدیگر سبب افزایش جذب گردشگر در دهکده ساحلی چی چست شده است.

جباری اضافه کرد: بی شک جشنواره انگور سال جاری پیروز تر از سالیان گذشته در ارومیه برگزار شده و حتی بعضی از مسافران تنها برای حضور در این جشنواره از سایر استان های کشور به این شهر آمده و از سوی دیگر برگزاری سومین جشنواره سراسری صنایع دستی با حضور 30 استان مطرح کشور در مجاورت آن به پیروزیت جشنواره یاری کرد.

وی بیان نمود: علاوه بر آن، بی شک برگزاری جشنواره انگور در بازاریابی برای این محصول مهم استان و آشنایی مردم با شیوه کاشت، داشت و برداشت انگور بسیار موثر و مفید بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت بسیار موثر این اداره کل در برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کنار جشنواره انگور بیان نمود: سال جاری 50 هزار نقشه و پوستر شهر ارومیه و استان به طور رایگان بین عموم مردم توزیع شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 729

به "جشنواره سیب در نقده برگزار می گردد، برگزاری موفقیت آمیز جشنواره انگور در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره سیب در نقده برگزار می گردد، برگزاری موفقیت آمیز جشنواره انگور در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید