حضور 24 هواپیمای شناسایی خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه

به گزارش مجله عکسفا، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، طی هفته گذشته 24 فروند هواپیمای شناسایی و 9 پهپاد بیگانه در مجاورت مرزهای این کشور به پرواز درآمدند، ولی در هیچ یک از موارد حریم هوایی روسیه نقض نشد.

حضور 24 هواپیمای شناسایی خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، روزنامه کراسنایا زوزدا (نشریه داخلی وزارت دفاع روسیه) امروز آدینه اعلام نمود که طی یک هفته گذشته در نزدیکی مرزهای فدراسیون روسیه حضور 24 فروند هواپیمای خارجی که در حال شناسایی بودند، ثبت شده است.

این نشریه نظامی یادآور شده است، علاوه بر هواپیماهای شناسایی ، 9 فروند هواپیمای بدون سرنشین نیز در خطوط مرزی مشاهده شده است.

در همین رابطه، جنگنده های نیروهای هوا فضا مجبور نشدند برای رهگیری هواپیماهای بیگانه به هوا بلند شوند، چرا که هیچ گونه نقض حریم هوایی روسیه صورت نگرفت.

وزارت دفاع همچنین یادآور شده است که طی یک هفته، خلبانان روسی در چارچوب برنامه آمادگی رزمی، 356 پرواز از 78 پایگاه هوایی این کشور را انجام داده ا ند.

در اواخر ماه فوریه هم گزارش شده بود که هواپیماهای شناسایی نیروی هوایی ایالات متحده و انگلیس ساعت های زیادی را به پرواز در نزدیکی مرزهای روسیه در منطقه دریای سیاه و دریای بالتیک پرداختند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 913

به "حضور 24 هواپیمای شناسایی خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 24 هواپیمای شناسایی خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید